PROFI a lansat o noua metoda de comanda si livrare, adaptata situatiei actuale, in care carantina si autoizolarea ii tin pe oameni in case, dar nevoia de aprovizionare a ramas neschimbata, informeaza compania intr-un comunicat.
De la institutii si ONG-uri care procura produse pentru a le duce acelora care nu pot merge ca sa-si cumpere singuri de la magazin, si pana la institutiile care vegheaza la siguranta, inclusiv alimentara, a unor mari segmente de populatie, cu totii au nevoie de noi sisteme de achizitii care sa le usureze activitatea. „Raspundem acestor nevoi oferind ONG-urilor si institutiilor de stat posibilitatea de a comanda la noi produsele necesare”, a declarat Pawel Musial, directorul general PROFI. „Doritorii nu trebuie decat sa depuna cate o comanda la cel mai apropiat magazin din cadrul retelei, urmand apoi a fi apelati de la sediul PROFI pentru a cadea de acord asupra modului de efectuare a platii, a locului si datei de livrare a marfii”. In acest scop au fost dedicate anumite magazine de unde se livreaza cantitati mari, iar in anumite situatii, atunci cand volumul de produse este foarte mare, livrarea se poate face integral, direct la adresa indicata de cumparator. PROFI are o retea de 1.200 de magazine in mai bine de 500 de localitati.