AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad

Redeschiderea centrelor comerciale de mari dimensiuni: In prima saptamana, orasele regionale castiga teren in fata Bucurestiului

Redeschiderea mallurilor a readus la lucru majoritatea celor 1,2 milioane de angajati care isi desfasoara activitatea in retail. De prima saptamana de activitate au beneficiat in special retailerii si mallurile care au continuat sa investeasca in marketing, arata compania de consultanta imobiliara CBRE.
Primele date dupa redeschidere arata o performanta relativ mai ridicata a traficului pentru proiectele regionale comparativ cu centrele comerciale din Bucuresti. „Am remarcat un comportament diferit de consum, atat ca vizita in mall, cat si la nivel de achizitie, orasele regionale mari fiind peste media din Bucuresti, cu mai mult de 80% din trafic recastigat. Sunt trei factori care ajuta acest lucru. Logistica afiliata unei cumparaturi online este mai putin dezvoltata in afara Bucurestiului si a impulsionat vanzarile offline din orasele secundare. Al doilea factor este dat de distantele relativ mici din aceste orase, care permit clientilor sa ajunga rapid la mall, evitand mijloacele de transport in comun. Cel de-al treilea factor este dat de marketing si comunicarea online. O veste buna la nivelul intregii tari este ca acei consumatori care s-au intors la mall sunt cumparatori si traficul se traduce in vanzari”, a declarat Luiza Moraru, Head of Property Management CEE, CBRE.
Centrele comerciale cu suprafete de peste 15.000 de metri patrati, care totalizeaza aproximativ 3,7 milioane de metri patrati de spatiu construit la nivelul Romaniei, au fost redeschise pe 15 iunie aproape complet, cu exceptia cinematografelor si zonelor de tip food court. Toate centrele comerciale au implementat masuri extinse de health & safety pentru a asigura securitatea sanitara a clientilor. Redeschiderea a coincis cu lansarea perioadei de promotii in marile magazine de fashion si accesorii, acestea reprezentand 40-50% din suprafata unui centru comercial. Chiar si in conditiile unor cresteri considerabile ale vanzarilor online, magazinele au redeschis cu un stoc de marfa consistent, fiind un punct de atractie pentru consumatori.
CBRE administreaza in Romania un numar de 8 centre comerciale cu o suprafata totala de peste 320.000 metri patrati si un numar de aproximativ 1.000 de chiriasi, care inregistreaza un trafic anual total de peste 59 milioane de vizitatori. Conturile centrelor comerciale de social media coordonate de echipa CBRE Romania sunt constant in top 10, cu o frecventa de 70% pe primele trei locuri in topul centrelor comerciale dupa numarul de impresii organice obtinute, conform sursei Zelist Romania pentru perioada de izolare (22 martie – 14 iunie).

Articole similare

Ad