Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Renault Group integrează The Future Is NEUTRAL într-o nouă eră

Renault Group a anunțat crearea unei noi entități, dedicat integral economiei circulare, The Future Is NEUTRAL. Sub această nouă marcă expertizele și activele industriale și tehnologice disponibile la nivelul grupului și al partenerilor săi reunesc prima companie al cărei domeniu de activitate acoperă întregul lanț de valoare al economiei circulare auto.

Noua entitate va permite constructorilor de automobile să integreze în producția de vehicule noi un procent tot mai mare de materiale reciclate. În prezent, se utilizează între 20% și 30% de materiale reciclate în fabricarea unui vehicul nou.

Grupul are ca plan dezvoltarea activităților existente prin folosirea unui model de business destinat pentru identificarea de noi clienți în cadrul industriei auto. Obiectivul companiei, de a deveni lider al economiei circulare în buclă închisă la scară industrială și europeană, este atingerea unei cifre de afaceri de peste 2,3 miliarde de euro și un profit operațional de peste 10% până în 2030.

De asemenea, The Future Is NEUTRAL urmează să deschidă o cotă minoritară din capitalul său unor investitori externi pentru co-finanțarea unor investiții de 500 milioane de euro.

„Azi facem un nou pas în îndeplinirea angajamentului nostru istoric privind dezvoltarea economiei circulare. Filialele noastre Gaia, Indra și Boone Comenor, precum și Refactory de la Flins au demonstrat deja capacitatea noastră de a desfășura activități creatoare de valoare din punct de vedere economic, social și benefice pentru mediu pe întreg ciclul de viață al vehiculelor. Profitând de această experiență și convinși de potențialul acestor activități, mergem mai departe și creăm The Future Is NEUTRAL care reunește o parte semnificativă a activelor noastre industriale și tehnologice, precum și rețeaua noastră de parteneri strategici. Misiunea sa este de a spori activitățile noastre prin aplicarea unor planuri strategice ambițioase și prin identificarea de noi clienți, propunând industriei auto confruntate cu provocările climatice, cu noile exigențe în domeniul reglementărilor și a tensiunilor tot mai accentuate generate de diminuarea resurselor, soluții de reciclare în buclă închisă, de la automobil la automobil. Ambiția noastră este de a duce reciclarea într-o nouă eră și de a deveni lider european în economia circulară auto.”,

a declarat Luca de Meo, CEO al Renault Group.

În Europa, peste 11 milioane de vehicule cuprind circa 85% materiale reciclabile în fiecare an. Totodată, vehiculele noi folosesc, doar 20% până la 30% materiale reciclate provenite din toate industriile. În momentul de față, materialele reciclabile din vehiculele scoase din uz sunt recuperate pentru alte aplicații industriale, precum metalurgie, construcții, etc.

Scopul The Future Is NEUTRAL este de a păstra valoarea pieselor și a materialelor mai mult timp și de a permite industriei auto să utilizeze în viitor un procent mai ridicat de materiale reciclate pentru fabricarea altora noi.

„În sectorul auto, prima resursă sub-exploatată este mașina în sine, alcătuită în proporție de peste 85 % din metale și materiale plastice. The Future Is NEUTRAL reunește experiența și competențele necesare pentru a transforma acest potențial în noi factori de dezvoltare. Această nouă entitate are ca obiectiv să încurajeze industria auto în tranziția către neutralitatea în utilizarea resurselor, extrăgând din fiecare vehicul cea mai mare cantitate posibilă de materiale necesare pentru fabricarea unui nou model.”,

a precizat Jean-Philippe Bahuaud, CEO al The Future is NEUTRAL.

Compania deține o rețea de filiale și de parteneri, care asigură colectarea de piese, de materiale și de baterii cu proveniență din diferite surse, de la rebuturi de uzină, la ateliere auto. The Future Is NEUTRAL va desfășura bucle economice circulare în fiecare etapă din viața unui vehicul la uzina din Flins, Franța.

Noua entitate beneficiază de cel mai mare parc de vehicule electrice din Europa și de o expertiză largă în domeniul chimiei metalelor rare. În plus, împreună cu partenerul de referință Suez, deține Indra (lider în tratarea vehiculelor scoase din uz din Franța care dispune de 370 de centre) și Boone Comenor (expert în reciclarea deșeurilor metalice din industria auto).

Articole similare

Ad