AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad

Reorientare catre sectoare noi, ofertante

Dupa un 2018 caracterizat de tranzitia catre o noua generatie completa de camioane, prima jumatate a anului trecut s-a remarcat printr-un avans pentru Scania Romania, franat insa in cea de a doua jumatate a anului, cand clientii si au luat un timp pentru a Incerca sa se lamureasca asupra posibilelor dificultati generate de adoptarea Pachetului Mobilitate in ciuda scaderii cu 2% a cotei de piata din Romania, pentru Benoit Tanguy, managing director Scania Black Sea Unit (Romania si Bulgaria), partea plina a paharului a constat in oportunitatea de a se focusa pe o serie de solutii „verzi“ si, mai ales, in comutarea focusului dinspre vehiculele pentru transport international catre cele pentru distributie, transport regional si chiar si spre sectorul agricol, zone care vor putea compensa eventualele scaderi din 2020. Rezultate similare celor din 2018 sunt asteptate in bilantul Scania din 2019 si pe sectorul vehiculelor uzate, domeniu care insa are potential pentru 2020, in special datorita disponibilitatii vehiculelor Euro 6 second hand.

Dupa o prima parte a lui 2019 care depasise rezultatele din 2018, volumele au stagnat, clientii fiind in expectativa, cu ochii pe Pachetul Mobilitate. „Situatia ne a fost insa favorabila prin faptul ca am introdus o serie de solutii verzi, in special pe gaz, cu comenzi venite dinspre domeniul de colectare a deseurilor municipale“, a punctat Benoit Tanguy, completat de Andreea Dumitrescu, director de vanzari al Scania Romania: „anul trecut am vandut in principal modelul nou. Tot anul a fost dinamic, dar in fiecare luna din perspective diferite, astfel ca, per total, au fost inregistrate 376 de comenzi si au fost livrate 535 de unitati. Cota de piata s-a redus cu 2% in Romania si cu 1% in Bulgaria, lucru cauzat in principal de clientii cu flote care au luat decizia fie de a stopa achizitiile, fie de a cumpara alte marci.“

Articole similare

Ad