Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Retailerul online evoMAG atrage o investiție de 2 milioane de euro de la Catalyst România

evoMAG, unul dintre pionierii pieței românești de retail online, a atras o investiție de 2 milioane de euro de la Catalyst România, una dintre cele mai importante firme de capital de risc axate pe tehnologie din țară. Aceasta este prima investiție de anvergură pe care evoMAG o primește de la lansarea sa, în urmă cu mai bine de 17 ani.

Compania, care se așteaptă la o cifră de afaceri de aproximativ 40 de milioane de euro pentru acest an, va folosi fondurile pentru a se extinde pe piața online din România și la nivel internațional, accelerând dezvoltarea în offline prin inaugurarea a două showroom-uri.

„Infuzia de capital ne va permite să ducem evoMAG la un nou nivel de dezvoltare, atât pe piața din România, în online și offline, dar și în afara țării. Ne bucurăm că am atras alături de noi un partener puternic, cu experiență în industria eCommerce, care să sprijine transformarea evoMAG și care ne împărtășește viziunea de dezvoltare”,

a declarat Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Totodată, investiția va fi folosită pentru a asigura accesul la cât mai multe platforme marketplace relevante. Astfel, evoMAG va permite inaugurarea a două noi showroom-uri în următorii doi ani. Compania intenționează să își dubleze portofoliul de produse în următorii 3 ani, cu noi categorii, extinderea spațiului de depozitare și procese operaționale complexe.

„Mihai Pătrașcu și echipa lui au reușit, prin puterile proprii, să construiască în ultimii 17 ani o companie de top în eCommerce-ul românesc, dovedind agilitate, inovație continuă și punând, întotdeauna, clientul în prim-plan. Suntem bucuroși să ne alăturăm poveștii evoMAG și credem că, împreună, vom reuși să accelerăm planurile de dezvoltare ale companiei”,

a mărturisit Alin Stanciu, Partner, Catalyst România.

Anul trecut, evoMAG a marcat vânzări de 34 milioane de euro, în creștere comparativ cu 2020, când compania a înregistrat un avans de 46% – cea mai mare din ultimii ani. Retailerul a avut o creștere anuală medie de 25% în ultimii doi ani.

evoMAG va investi în diminuarea duratei de livrare a produselor

Compania mizează, în 2022, pe o cifră de afaceri de aproximativ 40 milioane de euro, cu vârfuri de vânzări pe segmentele de telefoane mobile, televizoare, componente PC și vehicule electrice. Pentru a îmbunătăți majorarea vânzărilor, evoMAG va investi în reducerea timpilor de livrare a produselor. În prezent, 90% din comenzi sunt livrate în cel mult 24 de ore. Potrivit comunicatului, până la sfârșitul anului, se dorește ca această cifră să se ridice la 95%, astfel toate comenzile să fie livrate în 24 de ore, iar restul în maximum 48 de ore. Extinderea evoMAG va necesita noi angajări, astfel că până la finalul anului, compania își propune să recruteze noi colegi, să mărească echipa cu peste 100 de angajați.

Articole similare

Ad