Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Rezultate frumoase pentru Kuehne + Nagel datorită managementului bun

În ciuda condițiilor dificile din 2020, compania de logistică a avut venituri nete operaționale de 20,4 miliarde de franci elvețieni (un franc elvețian este echivalent cu aproximativ 4,44 de lei), puțin mai mici decât în 2019 din cauza volumelor reduse de activitate din primul semestru, dar EBIT a fost cu aproape 1% mai mare, de 1,2 miliarde de franci elvețieni.

Rezultatele sunt remarcabile și ele se datorează mai ales adaptării, în foarte scurt timp, la volatilitatea pieței și câștigării de contracte noi, așa cum arată CEO-ul companiei, Detlef Trefzger.

Pentru transportul terestru, al patrulea trimestru din 2020 a fost marcat de o creștere semnificativă a volumelor comparativ cu trimestrul anterior, în special cererea de transport național din țările Europei fiind la nivelul de dinainte de criza sanitară. În America de Nord cererea pentru toate categoriile de produse, cu excepția celor farmaceutice și de îngrijire și a eCommerce-ului, a scăzut semnificativ față de 2019, dar în ultimul trimestru din 2020 s-a văzut clar o revenire. Vânzările nete ale acestei divizii au fost de 3,2 miliarde de franci elvețieni, iar EBIT, de 62 de milioane de franci elvețieni.

Transportul maritim a cunoscut și el o creștere importată în al doilea semestru din 2020, comparativ cu primul, și mai ales în ultimul trimestru îmbunătățirea s-a datorat creșterii cererii din partea consumatorilor din clasa de mijloc și importurilor mai mari din Asia în Europa și America de Nord. Volumul de containere standard din 2020 a fost de 4,5 milioane, cifra de afaceri netă a acestei divizii a fost de 7,1 miliarde de franci elvețieni și EBIT de 423 de milioane de franci elvețieni.

Transportul aerian a fost o parte importantă a activității și pentru Kuehne + Nagel în contextul pandemiei de Covid-19, volumele totale fiind de 1,4 milioane de tone (cu 12,8% mai mici decât în 2019). Cifra de afaceri netă a fost de 5,2 miliarde de franci elvețieni, cu 11,6% peste 2019, și EBIT de 505 milioane de franci elvețieni, cu 53,5% mai mult decât în 2019.

În special datorită restructurării de pe segmentul contract logistics, compania se declară pregătită pentru a-și continua dezvoltarea și privește la 2021 cu optimism.

Articole similare

Ad