Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Semiremorca S.CS Mega DB de la Schmitz, pentru intermodal, pe locul al doilea la ITA la categoria Șasiu

Așa cum v-am anunțat deja, la categoria Șasiu din cadrul International Trailer Award au concurat patru producători, fiecare cu o inovație, iar câștigător a fost Kässbohrer, cu semiremorca 12-15 Flexi, a cărei lungime se poate extinde, pentru a putea fi utilizată în orice țară europeană și chiar și în orașe, indiferent de dimensiunile maxim admise. Pe locul al doilea a fost Schmitz Cargobull, cu prelata S.CS Mega DB, care se poate încărca și pe tren și care combină punctele forte ale unei semiremorci mega proiectate pentru transport rutier cu punctele forte ale unei semiremorci robuste pentru transport feroviar. Partea frontală a șasiului face să fie posibile o gamă largă de aplicații și utilizarea în întreaga Europă, îndeplinind diferite cerințe legale și adaptându-se la orice tip de autotractor.

S.CS Mega DB are suprastructură reglabilă pe înălțime, ceea ce extinde posibilitățile de utilizare, iar departamentul de planificare o poate implementa în mod flexibil.

Vehiculele DB din oferta Schmitz – cele care sunt transportate pe calea ferată – acoperă adesea distanțe lungi și trec multe frontierele. În ceea ce privește modelele mega, utilizarea lor este normală în Europa de Sud-Vest sau Centrală, dar nu și în Europa de Nord, din cauza reglementărilor legale diferite, ceea ce reprezintă o provocare pentru transportatori și clienți, deoarece nu este disponibil un autotractor cu înălțimea corectă a șeii de cuplare sau configurația corectă a axelor. În aceste condiții, conceptul noului șasiu Mega DB, în combinație cu suspensia pneumatică Schmitz Cargobull Multi Ride Height și caroseria reglabilă pe înălțime Varios, creează o soluție flexibilă pentru clienții care fac transport de mărfuri standard și de mărfuri de volum în întreaga Europă, pe calea ferată. Iar șasiul galvanizat aduce și el numeroase beneficii.

Articole similare

Ad