Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Trei echipaje Kamaz pe podiumul etapei a patra a Dakar

In etapa a patra a raliului Dakar, de la Neom la Al-Ula, de 672 km, din care 453 km de sectiune speciala, echipajele s-au indrepta spre est si au avut de infruntat portiuni de nisip si pietris, inclusiv zone cu pietre ascutite. De altfel, multi piloti au apreciat ca a fost cea mai „pietroasa“ etapa de pana acum, sau poate din intreaga lor cariera, si ca numai printr-un miracol nu si-au intepat anvelopele – cei care nu au facut-o. In plus, ei au avut parte si de provocari legate de navigatie.

Invingator a fost Anton Shibalov (Kamaz), urmat de Andrey Karginov (Kamaz), la 2'41", si de Dmitry Sotnikov (Kamaz), la 9'05" (al patrulea echipaj Kamaz, al lui Eduard Nikolaev, a fost al noualea, la 26'13" de castigator, pentru ca a avut doua anvelope intepate intre km 243 si 296, si numai ele l-au facut sa piarda 13 minute, si asta datorita faptului ca Sotnikov a oprit sa-l ajute dandu-l un pneu de-al sau). Liderul clasamentului general dupa trei etape, Siarhei Viazovich (MAZ), a fost al cincilea, la 15'42" de castigatorul etapei, astfel ca sefia clasamentului a fost preluata de Karginov, la 10'43" de Viazovich si la 15'02" de Shibalov.
Pana la jumatatea cursei era clar ca ritmul impus de cel care a pornit primul, Karginov, a putut fi mentinut doar de Shibalov, ceilalti concurenti, inclusiv Viazovich – care a avut mici probleme tehnice si a ajuns al saselea – ramanand treptat in urma.
Interesant in aceasta etapa a fost faptul ca hibridul Renault al olandezului Gert Huzink, de care multi fani au fost foarte interesati, a ocupat al cincilea loc, dupa rezultate mai putin bune in primele trei etape.
Dupa doar patru zile de intrecere, distanta dintre lider si a doua parte a echipajelor din Top 10 este semnificativa. Insa chiar si un avans de 50 de minute poate sa nu insemne nimic, din moment ce mai sunt opt etape in care se poate intampla orice.

Articole similare

Ad