Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Un an mai bun pe toate planurile

2014 a fost pentru Scania un an mai bun decat 2013, cu circa 400 de camioane noi vandute in Romania, toate Euro 6, folosind doar tehnologia SCR, si 250 rulate, dar si cu o cifra de afaceri mai mare din service si piese de schimb. Iar pentru 2015 compania isi propune sa imbunatateasca in continuare reteaua de service, fie prin noi parteneri, fie prin mici investitii proprii, pentru a creste densitatea retelei si a sprijini astfel si vanzarea de camioane noi.

Asa cum arata Hakan Sundström, managing director Scania Black Sea Unit, „suntem in mod traditional foarte puternici pe piata camioanelor pentru transport pe distante lungi, care au reprezentat 70-80% din vanzarile noastre in 2014.
 

Iar motorul nostru Euro 6, doar pe baza de SCR, este foarte bun si a avut un mare succes in Romania.“
Cam 90% din camioanele vandute la noi sunt din Seria R si aproximativ 85% au configuratie 4×2, asa cum arata Andreea Dumitrescu, directorul de vanzari Scania Romania.
In plus, circa 95% dintre ele au avut in dotare pachetul Ecolution, menit sa scada consumul de carburant, si care este disponibil la noi in forma actuala din aprilie 2014. Contractul pentru Ecolution se incheie pe doi ani, cu posibilitate de prelungire la trei, iar pachetul presupune, printre alte dotari, Active Prediction Control, si ofera, pentru primul an, contract de mentenanta, Max 24, driver training, driver coaching, sistem de management al flotei si servicii tahograf, iar in al doilea an, contract de intretinere, asigurarea liniei motrice si Max24.
Hakan Sundström arata ca nu e foarte usor de precizat reducerea consumului pe care o aduce acest pachet, deoarece rezultatele depind mult si de sofer, dar ca media de pana acum a fost de 8%.
De altfel, principala prioritate a clientilor a fost si in 2014 consumul de carburant, insa tot mai multi incep sa fie atenti si la costul total de exploatare si la rata pe luna, „iar pentru noi, care oferim printre cele mai scumpe camioane, este foarte important ca transportatorii incep sa se uite si la alte caracteristici. Punctele noastre forte in 2014 au fost faptul ca avem cel mai bun vehicul din punct de vedere al consumului, care este si cel mai bun camion produs vreodata de Scania, alaturi de un pachet complet ce include finantare, driver training si contracte de intretinere.“
Scania continua sa urmareasca rezultatele de consum ale soferilor angajati la firmele care folosesc sistemele sale de monitorizare si in 2014 cele mai bune rezultate – circa 25,6 l/100 km – le-au avut conducatorii auto de la Denis Spedition.
Scania a vandut anul trecut si cateva flote, cea mai mare fiind de 50 de unitati.
Clientii romani nu au solicitat optionale deosebite, ci doar echipari uzuale pentru cresterea confortului in cabina, sisteme de control si de diagnoza sau rezervoare mai mari de carburant.
2014 a fost un an mai bun decat 2013 si chiar peste asteptarile reprezentantilor Scania si pentru vanzarile din Republica Moldova, iar in 2015 se estimeaza ca vanzarile vor fi …

Articole similare

Ad