Pentru vehiculele rulate 2021 a fost mai dificil decât se așteptau și decât planificaseră reprezentanții CTE Trailers, deoarece vehiculele provenite din trade in reprezintă cel mult o treime din stocul companiei, iar restul sunt achiziții de pe piața internă și internațională, de la parteneri tradiționali. Și aici disponibilitatea a fost foarte limitată, mai ales în a doua jumătate a anului.
Rezultatul mai slab decât așteptările a fost compensat parțial prin faptul că CTE a început să vândă și autotractoare rulate, acolo unde putea fi competitiv ca preț cu dealerii consacrați.
În total au fost livrate peste 350 de vehicule second-hand, față de 500, cât se anticipase, din care circa 50 de autotractoare, iar în 2022 se estimează ca situația să se apropie de normalitate în 2-3 luni, pe măsură ce vor fi livrate semiremorci noi și vor fi prelate altele de la clienți.
Vânzarea de camioane va continua, soluția completă autotractor+semiremorcă fiind apreciată mai ales de clienții care lucrează în transport intern sau specializat.