Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad

Un nou sasiu cu bara de tractiune in versiune mega de la Schmitz Cargobull

Producatorul german a lansat in noiembrie o noua generatie a versiunii Mega a sasiului M.CS cu prelata si a remorcii Z.CS cu prelata, bara de tractiune si axa centrala, care ofera o sarcina utila cu pana la 500 kg mai mare si este disponibila cu prelata Power Curtain fara sipci.
Combinatia M.CS/Z.CS propune un raport foarte bun pret/performanta datorita sinergiilor aduse de folosirea a numeroase componente de caroserie care si-au dovedit deja fiabilitatea pe semiremorcile cu prelata S.CS.

Gaurile de ancorare de pe intreaga lungime a cadrului exterior permit optiuni flexibile de fixare, pentru diverse tipuri de marfa, iar acoperisul mai sigur, din fibre ranforsate care nu au nevoie de plasa de ranforsare in remorca, este si el disponibil pentru M.CS/Z.CS.
In transportul de marfuri paletizate sau ambalate aceasta combinatie impresioneaza mai ales prin volumul mare de incarcare si manevrabilitatea in operare pe stradute inguste si in centrele oraselor. Caroseria are acoperis listabil, ca si semiremorcile cu prelata, astfel ca inaltimea poate fi usor si rapid ajustata in trepte, pentru o capacitate de incarcare ajustata in functie de nevoi.
Rezistenta caroseriei a fost certificata conform DIN EN 12642 Code XL.
Noua combinati de mare volum si bara de tractiune are o capacitate de pana la 38 de europaleti si ofera sisteme de ancorare care i-au permis sa obtina certificarile Daimler 9.5, VDI 2700 (pentru transport de bauturi) sau transport de anvelope. Iar caroseria Power Curtain respecta cerintele legate de eficienta, rigiditatea structurala certificata conform DIN EN 12642 Code XL fiind obtinuta chiar fara sipci laterale, datorita ranforsarilor verticale si orizontale si protectiilor anti-furt. Un avantaj oferita de aceasta combinatie este incarcarea/descarcarea usoare si rapide, care nu presupun urcarea in remorca pentru a ancora marfa, ceea ce creste si eficienta transportului, deoarece soferul isi poate continua drumul mai repede, si siguranta.
In plus, sistemul modular M.CS/Z.CS aduce beneficii clientilor care au mai ales incarcare si descarcare prin spate, deoarece latimea spatiului de marfa a fost imbunatatita si sistemul Mega a fost ajustat. Puntea interioara sprijinita cu arcuri se intinde pe aproape intreaga latime a caroseriei, ceea ce inseamna o incarcare mai usoara, iar datorita designului nu se pierde spatiu intre paleti.
In ultimii ani portofoliul Schmitz Cargobull s-a extins pentru a include solutii specifice pentru utilizare pe sasiurile principalilor producatori de camioane, spre deosebire de perioada anterioara, in care accentul se punea pe semiremorci pentru transport pe distante lungi de marfuri vrac, marfuri la temperatura controlata sau marfuri paletizate ori ambalate.

Articole similare

Ad
Ad