Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Vanzarile Bosch au atins in 2018 un nivel record

Ele au fost cu peste 77,9 miliarde de euro mai mari decat in 2017, cea mai mare cifra din istoria companiei, in ciuda conditiilor economice dificile, a pietelor slabe si a cursului de schimb adesea nefavorabil. Compania a vandut anul trecut 52 de milioane de produse a caror utilizare are legatura cu internetul, cu 37% mai multe decat in 2017.
In domeniul Solutiilor de Mobilitate vanzarile Bosch au crescut cu 2,3% comparativ cu 2017, pana la 47 de miliarde de euro, sectorul de bucuri de consum a atins vanzari de 17,8 miliarde de euro, in scadere cu 3,2% fata de 2017, mai ales din cauza cursului valutar si a presiunii pe preturi de pe pietele principale, divizia Tehnologie industriala a crescut cu 8,9% (cea mai puternica dintre toate diviziile grupului), pana la 7,4 miliarde de euro, ia in ceea ce priveste Tehnologia Energiei si Constructiilor vanzarile au fost de 5,5 miliarde de euro, in crestere cu 2,3% fata de 2017.

Cea mai puternica evolutie a fost in Europa, unde vanzarile au fost de 41 de miliarde de euro, cu 2,1% mai mari decat in 2017. Cea mai mare parte a acestei cifre vine din Germania si Austria. In America de Nord vanzarile au crescut pana la 12,3 miliarde de euro, adica un plus de 2,8% fata de anul anterior – evolutia fiind simulata mai ales de industria automotive – in America de Sud vanzarile au fost cu 7,8% sub nivelul din 2017, adica de 1,4 miliarde de euro, mai ales din cauza efectelor total nefavorabile ale cursurilor de schimb valutar de pe pietele principale, Argentina si Brazilia, iar regiunile Asia Pacific si Africa au crescut cu 0,4%, pana la 23,2 miliarde de euro, ajungand la aproape 30% din vanzarile totale Bosch.
De la 20198 compania se asteapta ca economia globala sa aiba o crestere de 2,3%, previziunile fiind moderate din cauza numeroaselor evenimente geopolitice – problema Brexit, inca nerezolvata, si multe alte conflicte locale – dar si a politicilor economice protectioniste agresive sub forma retrageri din acorduri de schimb comercial. Totusi, Bosch spera sa se dezvolte mai mult decat piata si sa continue sa-si securizeze castigurile, in ciuda numeroaselor investitii pe care le planuieste.

Articole similare

Ad