Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Vânzările MHS au crescut cu 20% față de 2020, până la circa 800 de unități

Potrivit declarațiilor Elenei Claudia Iordache, CEO MHS Truck & Bus, 2021 a fost un an foarte bun pentru compania pe care o conduce, în ciuda provocărilor cauzate de pandemia de Covid-19, de criza semiconductorilor și de creșterile de preț pentru materiile prime. „Cu 800 de unități noi – în creștere cu 20% față de 2020 și aproape de nivelul din 2019 – ne-am atins obiectivul stabilit la începutul anului trecut. Conform statisticii oficiale a DRPCIV, MAN deține o cotă de 14,6% considerând toate segmentele de peste 6 t, ocupând locul al doilea pe piața de camioane în 2021.”

Prețurile vehiculelor comerciale grele oferite de MHS au crescut anul trecut în trei etape, ajungând să fie cu 13-14% mai mari decât acum un an, dar „sperăm într-o stabilizare a situației preturilor la materiile prime, astfel încât să nu mai avem creșteri de preț în 2022“.

MHS a vândut loturi moderate, având doar patru comenzi de flote pentru transport pe distanțe lungi și șase pentru construcții. „2021 a însemnat pentru noi introducerea noului model TGX pe piața din România, pentru care am încheiat câteva tranzacții importante, în timp ce pentru construcții, atât 2020, cât și 2021 au fost ani foarte buni, încheind numeroase tranzacții și câștigând câțiva clienți noi.“ MHS Truck & Bus a participat – atât în calitate de subcontractor, cat și direct sau în asociere – în 2021 și la câteva licitații publice organizate de instituțiile de stat, pe care le-a câștigat, urmând livrări de autovehicule pentru Pompieri și Ministerul Apărării în 2022, 2023 și 2024.

Aproximativ 20% dintre camioanele vândute au fost finanțate prin Porsche Finance Group, finanțatorul „de casă” al MAN.

Termenele de livrare se întind, și în cazul MAN, către aproape un an, camioanele care sunt lansate în fabricație acum urmând să fie produse în ianuarie 2023 sau în martie, dacă este vorba de TGE.

Articole similare

Ad