… ceea ce inseamna o crestere fata de perioada similara din 2018 de 5,4% la nivel global si de 7,6% in Europa de Vest (care continu sa fie cea mai mare piata pentru producatorul german). Cresterea vanzarilor din vestul Europei a fost determinata de rezultatele din Germania (44.900 de unitati livrate, cu 4,1% mai multe decat in 2018), Marea Britanie (16.600/+1,7%), Spania (6.600/+34,8%), Franta (6.300/+2,9%) si Italia (4,500 de vehicule livrate si o crestere importanta, de 20,7% fata de 2018).
In Europa de Est au fost livrate 16.000 de unitati, in crestere semnificativa, de 27,2%, fata de primele patru luni din 2018.
Si vanzarile din America de Nord au crescut cu 17,1%, pana la 2.700 de utilitare in Mexic, dar cele din America de Sud au scazut cu 11,4%, pana la 13.000 de unitati.
Africa a fost pentru Volkswagen o piata cu 49,1% mai mare decat in primele patru luni din 2018, atingand 8.100 de unitati, dar pe de alta parte regiunea Asia Pacific si Orientul Mijlociu a scazut cu 11,9%, pana la 6.800 de unitati, respectiv cu 48,2%, pana la 3.900 de unitati.
In functie de model, livrarile au fost repartizate astfel: 67.100 de vehicule din seria T (in crestere cu 6,9%), 54.400 Caddy (-3,1%), 24.800 Amarok (-4%) si 23.600 Crafter (+43,1%).