Anul trecut, vinzarile Webasto la nivel global au crescut pina la 2,5 miliarde de euro, cu 2% mai mari decit in anul precedent. Iar in primul trimestru din 2014, vinzarile au crescut cu 5%. Compania detine trei segmente principale de afaceri, respectiv Sunroofs & Components (acoperisuri panoramice si glisante) care reprezinta 69 % din vinzarile totale, Thermo & Comfort (sisteme de incalzire si aer conditionat), reprezentind 20% si Convertibles (acoperisuri convertibile) reprezentind 11%. Cea mai mare divizie a companiei Webasto a reusit pentru prima data sa atinga vinzari de mai mult de 10 milioane de acoperisuri panoramice si glisante la nivel global.
Grupul Webasto s-a consolidat si extins pe piata internationala in ultimii ani. Astfel, din cei 10.517 angajati ai grupului (conform datelor la 31 decembrie 2013), aproximativ 70% lucreaza in locatii internationale. Mai mult de 75% din vinzarile grupului sunt realizate in afara Germaniei. Prin comparatie, in conformitate cu un raport privind industria al companiei Commerzbank (03-2014), furnizorii din industria auto efectueaza aproximativ o treime din volumul total al vinzarilor in strainatate.