Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

WebEye a ajuns la 70.000 de solutii active

WebEye Telematics a instalat, la finalul lunii iunie, dispozitivul de urmarire a vehiculelor prin satelit cu numarul 70.000, la mai putin de un an de la activarea celui cu numarul 60.000. Dezvoltarea continua a serviciilor sale si anularea taxei initiale de accesare a serviciilor sunt motivele acestei cresteri rapide, au explicat oficialii companiei.

Vehiculul cu numarul 10.000 se alatura flotei WebEye in 2006, la cinci ani de la infiintarea companiei. Primii reprezentanti ai sistemelor moderne telematice de astazi, tracker-ele prin satelit ale vehiculelor, au evoluat in salturi in acei ani. Astfel, pana in 2010, numarul vehiculelor care utilizau serviciile WebEye dezvoltate de compania din Ungaria s-a dublat. In timp ce noile tehnologii si cererea puternica a clientilor au generat cresterea in primii ani de la lansare, diversitatea serviciilor oferite si un nou model, mai flexibil, de afaceri a stabilit cursul inovarii in ultimul deceniu. Datorita extinderii regionale, WebEye devenea disponibil in zece tari, compania lansandu-si solutia e-Tachograph in 2013, ceea ce a simplificat administrarea timpilor de conducere. Prin aderarea la sistemul electronic de taxare electronica din Ungaria si extinderea retelei internationale de vanzari, compania a ajuns la 40.000 de dispozitive instalate in 2014. Activarea dispozitivului cu numarul 50.000, un reper deosebit de important in evolutia companiei, a avut loc in 2015. In acelasi an, a fost lansat si serviciul WebEye Driving Style. Ca rezultat, in mare parte, al acestei evaluari a stilului de conducere, clientii nostri au economisit pana acum 12,3 milioane de litri de combustibil, rezultat valabil pentru cei aproximativ 2,4 miliarde de kilometri monitorizati prin acest serviciu – si asta doar in ultimii patru ani.
„WebEye si-a schimbat abordarea si politica de afaceri in urma modificarilor cerute de clienti: a eliminat taxele unice in cazul pachetelor nou lansate, astfel incat acum este disponibila o gama completa a serviciilor sale telematice, pe baza unor comisioane fixe si lunare. Clientii pot economisi aproximativ 620 de euro pe vehicul, in functie de specificatiile tehnice exacte – pe baza acestor conditii noi, in comparatie cu ofertele anterioare. Aceasta este o schimbare pozitiva pentru companiile care opereaza flote mai mici – chiar si un singur vehicul. Costurile initiale semnificative ale serviciilor telematice, adesea mandatate de cumparatorii de transport, au afectat competitivitatea acestora intr-un mod disproportionat negativ. In plus, fosta garantie de 24 de luni a dispozitivului general a fost inlocuita cu o garantie continua de inlocuire si reparatie, valabila pentru intreaga durata a contractului de service“, mai arata compania, care isi propune ca serviciul de tracking sa fie disponibil si pentru noile grupuri-tinta: MyWebEye este special conceput pentru vehiculele utilitare usoare si poate oferi o noua alternativa pentru optimizarea costurilor operationale ale vehiculelor comerciale sub 3,5t.

Articole similare

Ad