Perioada de carantina, de peste o luna, a fost folosita de companie pentru a moderniza linia de fabricatie, a face intretinerea echipamentelor si a optimiza procesele, actiuni care vor duce la cresterea eficientei si a calitatii produselor.
Ca si la celelalte firme din grupul Wielton, Freuhauf si Lawrence David, redeschise la inceput de iulie, reluarea activitatii se va face treptat si la Wieluń, din cauza necesitatii de a implementa procedurile sanitare cerute. Iar pentru a se ajunge la capacitatea de dinainte de Covid-19 se vor introduce treptat mai multe schimburi.
Reprezentantii companiei poloneze se asteapta ca reluarea activitatii din tarile europene sa duca la cresterea cererii de vehicule, inclusiv de remorci si semiremorci. Un stimul in plus poate veni de la segmentele de piata care nici nu au fost afectate de pandemie, cum ar fi curieratul. Asa cum reiese dintr-un studiu al Institutului Economic Polonez, in unele domenii ale comertului electronic, inclusiv cel alimentar, livrarile au crescut in martie cu peste 100%.
In plus, noul coronavirus a schimbat multe in obiceiurile si stilul de viata ale fiecaruia, ceea ce inseamna ca si pe piata de transport si logistica vor avea loc transformari profunde, totul indicand faptul ca dezvoltarea dinamica a comertului electronic va impune aparitia de vehicule specializate, asa cum are in portofoliu si Wielton, grup care include diverse marci europene cu pozitie buna pe piata si experienta bogata. De exemplu, Lawrence David, din Marea Britanie, deja lucreaza pentru un contract cu unul dintre cele mai mari magazine online din lume.
Asa cum declara Mariusz Golec, presedintele Bordului Wielton SA, prezenta in mai multe zone geografice a garantat stabilitatea companiei, deoarece in timpul carantinei a beneficiat de sprijin guvernamental din diverse tari, ceea ce a redus efectele inchiderii temporare a fabricilor.