Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

XPO continuă să îmbunătățească experiența last mile prin lansarea comunicațiilor automate de livrare pentru consumatori

XPO, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de transport de marfă, a anunțat adăugarea unei noi capacități digitale pentru a-și îmbunătăți și mai mult serviciul de ultimă milă. Compania este specializată în livrarea la domiciliu a mărfurilor grele sau voluminoase în Peninsula Iberică și oferă o experiență de ultimă generație pentru consumatori, gestionată de tehnologia sa proprie.

XPO a implementat platforma sa tehnologică de ultimă milă construită special în 2021, după trei ani de dezvoltare, pentru a gestiona toate aspectele procesului de livrare. Cea mai recentă îmbunătățire a sistemului calculează ora estimată de sosire a șoferului în ziua livrării, în funcție de traseu și de poziția GPS a vehiculului, și sună pe telefonul consumatorului pentru a comunica momentul.

Anunțul urmează lansării anterioare de către XPO a unor noi caracteristici interactive pentru consumatori, inclusiv posibilitatea de a achiziționa asamblarea produselor, instalarea și alte servicii cu valoare adăugată pe un telefon mobil, precum și opțiunea de a semna chitanța de comandă fără contact. De asemenea, proprietarul poate urmări în timp real expedierea prin intermediul unui link trimis prin SMS sau WhatsApp și va primi un apel de urmărire în cazul în care mesajul nu a fost citit.

„Suntem mândri să fim atât lider de piață pe last mile, cât și lider în materie de inovație în spațiul de mărfuri grele din Iberia. Capacitatea noastră de a oferi în mod constant servicii de calitate și o experiență de primă clasă determină creșterea exponențială a serviciului nostru de ultimă milă în Peninsulă. Am construit un ecosistem digital interesant pentru anii de îmbunătățiri de ultimă oră care ne așteaptă”, a declarat Massimo Marsili, director general – Europa de Sud și Maroc, XPO.

Strategia de inovare a companiei pentru ultima milă este de a oferi comoditate, flexibilitate, ușurință în utilizare și personalizare în întreaga experiență de la un capăt la altul a consumatorului. O livrare poate fi adaptată în funcție de preferințele specificate în prealabil de către proprietarul locuinței – de exemplu, livrarea în interiorul sau în exteriorul casei, amplasarea într-o anumită încăpere, instalarea sau asamblarea, precum și îndepărtarea și reciclarea produsului vechi la cerere.

Dincolo de last mile, XPO este un inovator de top în ceea ce privește alte servicii de transport în Europa, inclusiv servicii de transport de marfă cu încărcătură tehnologică, servicii de transport cu încărcătură mai mică decât cea de marfă, brokeraj pentru camioane, transport gestionat și expediere de marfă. Compania își conformează soluțiile în funcție de nevoile specifice ale clienților într-o gamă largă de sectoare de consum, comerciale și industriale, precum și în cadrul unor evenimente de talie mondială.

Articole similare

Ad