Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Pachet complet: piese auto, uleiuri si consultanta

Desi situatia economica nu este una dintre cele mai stabile, iar asta are repercusiuni si in industria transporturilor, firma oradeana Gig Impex a luat decizia, la finalul anului trecut, de a accesa o noua piata a distributiei de piese de schimb si uleiuri, prin divizia Automotive. Si pentru a face fata concurentei si-a completat oferta de piese, componente si accesorii cu servicii de consultanta.


Gig Automotive a fost infiintata la finalul anului trecut, iar sediul central se afla la Oradea. Pe viitor, reprezentantii companiei au in vedere puncte de lucru si in Cluj-Napoca, Brasov si probabil si Bucuresti. „Furnizorii au fost foarte interesati de zona Cluj, iar Bucurestiul este important pentru ca in sud sunt concentrate unele dintre cele mai importante flote“, a declarat Sebastian Popa, managing partner Gig Automotive. „Vreau sa fim un jucator important pe piata si focusat pe client, mai ales ca am experienta necesara in domeniu“, a completat acesta. Compania este specializata in comercializarea si distributia de piese de schimb si componente pentru vehicule comerciale si uleiuri si, chiar daca acest segment de piata este unul cu un nivel ridicat de concurenta, asa cum declara reprezentantul Gig Automotive, pe langa componente intentia oradenilor este de a oferi clientilor un pachet complet de servicii. „Pe acest segment apar tot felul de oferte, mai mult sau mai putin atractive, scumpe sau ieftine, insa in unele cazuri oamenii care lucreaza in domeniu nu au pregatirea tehnica necesara“, a mai spus Popa. „Am pornit aceasta activitate tocmai pentru ca ma solicitau clientii sa-i ajut in rezolvarea unor probleme de service si consultanta pentru piese de schimb. Dorim sa le oferim clientilor pachete de piese adaptate tipologiei parcului lor.“

Nici prea ieftin, nici prea scump
Alegerea unei piese de schimb sau a unei componente poate parea simpla, dar se poate trece foarte usor dintr-o extrema in cealalta. Astfel, potrivit lui Sebastian Popa, nu renteaza sa montezi pe vehiculele mai vechi piese de prim montaj, care sunt mai scumpe, dar nici nu merita sa pierzi contracte de transport din cauza unor defectiuni generate de unele piese de calitate indoielnica, dar care sunt accesibile ca pret. „Am identificat furnizori externi care isi permit sa ofere atat calitate, cat si preturi reduse. Sunt producatori consacrati de prima echipare, dar si producatori si furnizori de after market avand depozite in diferite tari ale Comunitatii Europene“, a completat acesta. Chiar si Asia si Turcia dispun de facilitati de productie care se incadreaza in tiparul de produse pe care compania vrea sa-l ofere, mai ales ca se doreste o solutie optima pentru fiecare tip de flota, asa cum explica Popa.

Articole similare