Din toamna lui 2010 Iveco Romania are un nou director general, in persoana lui Milos Lalovic (foto).
"M-am alaturat pietei romanesti de la inceputul lui octombrie, pe pozitia de general manager, dupa o experienta de 18 ani in cadrul Iveco si Fiat. Aria mea de responsabilitate este zona balcanica, acoperind, pe langa Romania, Serbia, Bosnia, Macedonia, Muntenegru si Albania. Romania este una dintre cele mai mari piete din sud-estul Europei, cu multe provocari, pe care Iveco a fost puternica si in trecut, si suntem si acum", a declarat Milos Lalovic.
Romania a reprezentat multi ani pentru Iveco o piata majora, vanzarile din tara noastra intrecandu-le pe cele din majoritatea tarilor europene, cu exceptia Italiei.
De aceea, Iveco a infiintat aici o entitate legala inca din 2007 si apoi, din cauza crizei, in ultimii doi ani a aplicat o strategie de reorganizare in toata Europa, luand decizia de a crea o noua arie, care sa includa si alte state vest-europene – Elvetia, Austria – dar si estul Europei, mai precis, tarile balcanice, unitate in care a fost inclusa si Romania.
"Practic nu se schimba nimic, nivelul pietei romanesti pentru Iveco este inca foarte ridicat, stim ca suntem o marca importanta in Romania si am avut o evolutie foarte buna, clasandu-ne totdeauna pe prima sau a doua pozitie pe piata. Si anul acesta, mai mult sau mai putin, este o situatie similara si vom continua la fel", a declarat directorul general Iveco Romania.
Milos Lalovic are 38 de ani, este casatorit si are trei copii. Cu o experienta de circa 18 ani in cadrul Grupului Fiat, Lalovic, de origine sarba, este inginer in transporturi si de aceea ii este foarte usor sa inteleaga clientii. Chiar daca piata romaneasca este mai mare, cu o populatie mai numeroase si acces la fondurile UE, abordarea clientilor este similara cu cea din Serbia, piata pe care Iveco este, de asemenea, lider de piata.