Semiremorcile Chéreau sunt acum mai robuste datorita noii solutii Flex-C LED de protectie a partii spate a sasiului, deja disponibile pe piata, care include LED-uri, pentru luminozitate mai mare si consum redus de energie, si o scara de acces ergonomica, ce confera utilizatorului siguranta si confort. Reamintim ca in Romania produsele Chéreau sunt furnizate de Transconstruct.
Pana acum, producatorul francez propunea patru niveluri de protectie a partii spate a vehiculelor: parti ranforsate protejate cu un cadru spate din otel inoxidabil solid, extrudat, cu protectie de cauciuc pe intreaga inaltime, un rand de tampoane cu suprafata mare de contact, fiecare prins cu sase suruburi rezistente din otel inoxidabil, tamponul patentat Chéreau, montat pe mai mult de 80% din sasiurile Chéreau, si sasiul special Ferry-C sau sasiul directional Steering-C.
Toate acestea au redus semnificativ timpul necesar intretinerii/reparatiei vehiculelor, sporindu-le disponibilitatea. Dar compania a continuat sa caute solutii si mai robuste pentru a limita si mai mult nevoia de intretinere, astfel ca in 2008 a initiat un proiect prin care urmarea sa elimine aceste operatii, ce imobilizau semiremorcile. Pentru asta, specialistii companiei s-au intalnit cu utilizatorii produselor si le-au inteles mai bine cerintele legate de partea din spate a sasiului: modularitate, siguranta, ergonomie si economie. Iar rezultatul a fost o parte spate a sasiului complet refacuta.
Cerinta referitoare la modularitate a fost respectata folosind tehnologia boltarii pe lonjeroanele sasiului, reducand astfel la cel mult o ora durata interventiei in caz de accident sau modificare in utilizarea vehiculului – de exemplu, instalarea unui lift. Boltarea s-a folosit pentru toate elementele ce alcatuiesc ansamblul de protectie a partii din spate: bara antiimpanare omologata, placa dintre lonjeroane si bratele-suport pentru stopuri.
Tehnologia LED se adapteaza mai bine noilor cerinte legate de siguranta si reducerea consumului de energie. Acesta din urma este de 0,4 W pentru luminile de pozitie, fata de 5 W in cazul lampilor cu filament, ceea ce permite si reducerea greutatii sursei de curent electric de pe autotractor, …