Potrivit declaratiilor lui Lorenzo Sistino, CEO Fiat Professional, Fiat se claseaza pe locul al doilea in topul producatorilor de vehicule comerciale usoare din Europa, cu o cota de piata de 13,6% (cu 0,8 puncte procentuale mai mare decat in 2009). Iar pe segmentul 1B detine chiar o pozitie mai buna (peste 17%), aici fiind asteptata inca o crestere, mai ales dupa introducerea noii generatii a Doblo Cargo.
In 2009, cererea a scazut cu 30% fata de 2008 in majoritatea tarilor europene.
Dupa o revenire „timida” in prima parte a anului, oficialii Fiat cred ca piata europeana va atinge in jur de 1,6 milioane de unitati, cu 4,7% mai mult decat in 2009, in timp ce o revenire la nivelul lui 2008 nu va fi posibila mai devreme de 2014.
Fiat isi bazeaza cresterea si pe filosofia sa de producator dedicat segmentului de utilitare, care urmareste dezvoltarea retelei de dealeri, care in prezent numara peste 800 de parteneri Fiat Professional, cu personal si spatii dedicate exclusiv vehiculelor utilitare si standarde ridicate ale serviciilor: vehicule de inlocuire, training specializat etc.