Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cu o intarziere cauzata de criza economica, A inceput productia in Turcia

La sfarsitul lui martie, Krone si-a inaugurat centrul de productie din Tire (Turcia, la circa 90 km sud-est de Izmir), realizat in joint-venture cu Dogus Otomotiv – 51% participare germana si 49%, turca. Acesta a necesitat o investitie de circa 35 de milioane de euro, este cel mai modern din Grupul Krone si cel mai mare din zona industriala Tire, avand in total 187.405 m2, din care 23.274 m2 construiti, a fost finalizat anul trecut, iar in septembrie 2012 a inceput si productia propriu-zisa si de atunci au fost realizate circa 500 de semiremorci.
 

Pentru inceput pe poarta fabricii vor iesi 1.500-2.000 de unitati/an – platforme deschise Profi Liner pentru transport de materiale de constructii si semiremorci cu prelata Profi Liner si Mega Liner, carora in curand li se vor alatura sasiuri de containere – dar capacitatea totala este de 10.000 de unitati/an pe o linie, in doua schimburi, si urmeaza sa se dubleze, prin realizarea celei de-a doua linii.

Semiremorcile produse la Tire sunt destinate pietei locale si tarilor vecine din Europa de Est, Orientul Mijlociu si Africa de Nord. Calitatea lor este asigurata prin selectarea atenta a furnizorilor de materie prima si componente, pregatirea a 30 de angajati la centrul Krone din Werlte, dar si prin sprijinul acordat de specialisti din Germania care vor lucra o vreme la Tire, pentru a pregati in continuare echipa locala. Iar din februarie 2013 fabrica este certificata conform TS EN ISO 9001:2008.
Deschiderea sa a dus la crearea a 93 de locuri de munca, din care 65 in productie, si se estimeaza ca atunci cand se va ajunge la 5.000 de unitati/an numarul lor va creste la 200.

Krone tinteste o cota de piata de 20-25% in Turcia
Vanzarile de semiremorci (pe segmentele pe care este prezent Krone) din Turcia pot atinge si 10.000 de unitati/an si, chiar daca in 2012 au fost de circa 7.000, se spera intr-o revenire a pietei. Producatorul german isi propune sa ajunga la o cota de 20-25%, obiectiv care, data fiind pozitia sa in Europa, este perfect realizabil, asa cum considera CEO-ul Bernard Krone. Dar la fel de interesante sunt si tarile din jur, astfel ca „e nevoie de multa munca pentru a gasi noi piete, a afla de ce tipuri de produse e nevoie pentru fiecare si a pregati acele produse. De exemplu, Maroc e o piata foarte buna – de altfel, unul dintre motivele pentru care am ales Tire, in afara de traditia in domeniul automotive, a fost apropierea de portul Izmir, care favorizeaza exportul Ro-Ro in nordul Africii – si acolo, ca si in celelalte tari Magreb, se vand semiremorci cu specificatii similare celor din Europa. Pe de alta parte, in Asia, unde ne propunem sa crestem, solicitarile sunt diferite, si trebuie sa ne pregatim pentru asta“, explica Bernard Krone.
O alta zona de interes este Rusia, pe care compania germana o studiaza atent, si pe care o poate deservi si din nord, din Werlte, si din sud, din Tire. …

Articole similare