Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Un nou nume si un program bine definit pentru Europa

La sfarsitul lui aprilie, CIMC Silvergreen – fosta Burg Silvergreen – a prezentat in fata presei de specialitate, la locatia din Laa an der Thaya (Austria) a unuia dintre partenerii sai, atat noua hala de sudura a sasiurilor, cat si gama de produse, vanzarile de pana acum si strategia de intrare pe diferite piete europene. In Romania, compania nu este inca reprezentata, dar poarta negocieri in acest sens cu o firma locala.
 

La sase luni dupa lansarea noii marci de semiremorci Burg Silvergreen, la IAA Hanovra 2012, compania-mama a luat decizia de a-i schimba numele in CIMC Silvergreen, pentru a beneficia mai mult de reputatia internationala a CIMC, pentru a arata clar apartenenta la aceasta si a transmite mai eficient valorile care stau in spatele marcii (CIMC, a spus David Li, CEO CIMC Vehicle Group, inseamna profesionalism, forta si sustenabilitate si este singura companie din domeniu prezenta pe toate continentele, Silver simbolizeaza succesul clientilor carora li se adreseaza produsele si serviciile sale, iar Verde exprima intentia de a face ca transportul sa fie o activitate mai prietenoasa cu mediul), pentru a se evita confuzia cu marca Burg, care apartine si ea CIMC Group, dar ofera doar produse personalizate, si pentru ca noua filosofie, de a contribui si la succesul clientilor, dar si la protectia mediului, este aliniata cu strategia adoptata de CIMC in intreaga lume.
Producatorul chinez are trei companii proprii in Europa (Pijnacker – Olanda – si Bree – Belgia – alaturi de cea din Laa an der Thaya, care furnizeaza sisteme si componente) si doua in China (la Shenzhen si Qingdao, pentru componente si sisteme ce necesita multa munca manuala: bare, bare transversale, ansambluri sudate s.a.). Reteaua de vanzari si service, ale carei baze au inceput sa fie puse acum trei ani, continua sa se extinda in Europa si in prezent exista 4.500 de ateliere partenere si aproximativ 120 proprii, care vand piese de schimb si pot face orice reparatie. Iar pana la finalul anului se va termina constructia noului sediu central din Günzburg (Germania), care a necesitat o investitie de circa 30 de milioane de euro si va include a patra fabrica din Europa, unde vor lucra circa 300 de persoane si de unde vor fi distribuite catre pietele europene aproape toate produsele. Centrul tehnic din Neu Ulm se va muta la Günzburg cand va fi gata noua fabrica.
Concentrarea de forte din Germania nu e tocmai o surpriza, in ciuda preocuparii pentru reducerea costurilor, deoarece „echipamente poti gasi oriunde, dar oameni, nu, deci trebuie sa mergi acolo unde sunt specialisti. Or, Günzburg e intre München si Stuttgart, unde sunt fabricile MAN si Mercedes-Benz, si aproape de Ulm, intr-o zona unde sunt multi ingineri. In plus, constructia e de asa natura incat poate fi duplicata usor, deci, daca strategia o va impune, aceeasi fabrica poate fi ridicata oriunde in Europa.

Articole similare