Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Giro, fidel unei solutii tehnice care si-a dovedit deja viabilitatea


Contestate de unele firme, dar agreate de altele, semiremorcile frigorifice carosate ulterior pentru transport de confectii pe umerase constituie majoritatea flotei Giro, care a apelat pentru prima data la aceasta solutie in 2006 si a achizitionat de curand 10 Cool Liner Duoplex Steel de la Krone, a caror echipare cu faguri si bare a fost realizata de Cantor.
 

Giro face transport international de confectii si marfuri la temperatura controlata si are 74 de camioane DAF si 74 de semiremorci Schmitz, Talson, Sommer si Krone, din care 60 frigorifice cu faguri si bare pentru confectii pe umerase si restul, doar pentru confectii pe umerase. 70% din parcul total este reprezentat de vehiculele in proprietate, achitate, iar in ceea ce priveste finantarea, Giro apeleaza de mai multi ani, cand e nevoie, la credit bancar, deoarece „societatile de leasing din Romania, dupa ce s-au fript cu o multime de firme care de fapt nu trebuiau finantate, acum redacteaza niste contracte atat de stufoase, cu numeroase clauze care includ tot ce au patit ele in ultimii cinci ani, incat ai nevoie de doua zile pentru a le citi, lucru inacceptabil pentru noi, deoarece contin o multime de clauze abuzive. Iar camioanele vechi le vindem singuri destul de usor pentru ca au o stare de intretinere mult mai buna decat altele similare ca vechime sau rulaj“, explica directorul general al firmei, Radu Gusat.
Cea mai recenta achizitie, 10 semiremorci Krone Cool Liner, a avut loc in toamna acestui an, si „deocamdata sunt foarte multumit de calitatea la care sunt executate. In plus, a fost cea mai relaxata achizitie pe care am facut-o pana acum, pentru ca de obicei vanzatorii de camioane/semiremorci …

Articole similare