Strategia Michelin consta in dezvoltarea unor anvelope care sa ofere mai multe performante in acelasi timp si, implicit, mai multe beneficii utilizatorilor si proprietarilor sau gestionarilor de flote. Printre aceste performante se numara si randamentul kilometric, una dintre caracteristicile de baza ale tuturor anvelopelor MICHELIN.
La acestea se adauga capacitatea de mentinere in timp a performantelor si posibilitatea de a oferi utilizatorilor anvelope sigure si eficiente din punct de vedere al costurilor.
Pentru conceperea gamelor sale de anvelope, Michelin apeleaza la experienta sa vasta in domeniu. In 2011, expertii Grupului au efectuat 320.000 de vizite la companiile de transport din mai mult de 20 de tari europene, pe care le-au ajutat sa isi gestioneze anvelopele. Pe langa acest serviciu, expertii Michelin au transmis si feed-back-ul din partea clientilor, astfel incat compania a putut intelege mai bine modul de operare si nevoile clientilor sai. Acesti clienti isi desfasoara activitatea in industria transporturilor, atat in segmentul transportului de marfuri (colectare deseuri, automobile, substante periculoase, transport international, inchiriere de masini etc.), cat si in segmentul transportului de persoane (urban si interurban).
Michelin se concentreaza permanent asupra transportatorilor si a nevoilor acestora. Gama de anvelope MICHELIN X LINE ENERGY™ pentru camioane va ajuta la optimizarea sarcinii, asigurand totodata o rezistenta la rulare mai scazuta si o longevitate sporita. Pana in 2012, anvelopa MICHELIN X® ENERGY™ SaverGreen s-a numarat printre cele mai eficiente anvelope de pe piata in ceea ce priveste consumul de carburant. Odata cu noua anvelopa MICHELIN X® LINE ENERGY™ pentru camioane care parcurg distante lungi pe autostrazi si alte drumuri importante, aceasta performanta …