Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

24/7 ASSISTANCE gestionează asistența rutieră pentru Alltrucks

Conceptul de atelier de servicii complete intermarcă „Alltrucks Truck & Trailer Service” pune serviciile de asistență în caz de avarie în mâinile 24/7 ASSISTANCE. Prin colaborarea cu 24/7 ASSISTANCE, Alltrucks oferă acum clienților săi de flote din Europa pachetul „Alltrucks Assist 24″, care include, de exemplu, un serviciu de asistență de avarie 24 de ore din 24 în toate țările europene.

„Căutam un furnizor de servicii profesionale la același nivel, care nu numai că are o experiență deosebită în gestionarea defecțiunilor la nivel european, dar ne permite și să ne sprijinim clienții în mai multe limbi diferite”, spune Homer Smyrliadis, director general al Alltrucks.

În cazul în care un client al flotei Alltrucks are o defecțiune cu vehiculul său comercial pe drum, acesta apelează linia de asistență telefonică operată de 24/7 ASSISTANCE, care este disponibilă șapte zile pe săptămână, 24 de ore pe zi. Flotele sunt ajutate în mai multe limbi europene, inclusiv în germană, franceză, spaniolă, poloneză și italiană. Naționalitatea este identificată în prealabil prin intermediul numărului de telefon mobil al apelantului.

Atunci când un apel de urgență este primit pe linia telefonică, angajații care lucrează 24/7 verifică mai întâi dacă unul dintre cele 700 de ateliere partenere Alltrucks se află în apropiere și poate prelua serviciul de avarie. Dacă nu este cazul, intră în acțiune rețeaua de ateliere partenere din întreaga Europa a 24/7 ASSISTANCE, care are în total 40.000 de ateliere autorizate în toată Europa. În cazul în care este necesară o reparație staționară, rețeaua de ateliere partenere Alltrucks are, de asemenea, prioritate. În plus, clienții de flote Alltrucks beneficiază de protecție la plată prin intermediul 24/7 ASSISTANCE: dacă sunt necesare reparații ale vehiculului pentru o călătorie suplimentară care nu pot fi tratate direct prin intermediul garanției producătorului sau plătite prin factură, plata se face prin intermediul unei soluții virtuale de la 24/7 ASSISTANCE. Clientul primește un e-mail cu un link care îi permite să selecteze metoda de plată preferată, de exemplu prin intermediul unui card de combustibil sau al unui card de credit. Protecția plății poate fi organizată și pentru comenzi de reparații convenționale de la atelierele partenere Alltrucks, fără nicio legătură cu asistența rutieră, prin intermediul 24/7 ASSISTANCE.

Articole similare

Ad