Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

94,7% dintre magazinele din platforma easySales vor avea campanii de reduceri

Potrivit unui studiu realizat de easySales raportat la baza proprie de clienți, 40% dintre magazinele din platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales vor avea reduceri între 10-20% de Black Friday.

94,7% dintre magazinele din platformă vor lansa campanii de reduceri în acest sfârșit de săptămână, astfel că peste 10% dintre comercianți vor practica prețuri chiar și cu 50-70% mai mici.

În procente, categoriile care vor avea cele mai mari reduceri sunt:

  • Casă și Grădină – 47,4%;
  • Electronice și IT – 26,3%;
  • Electrocasnice – 18,4%;
  • Frumusețe – 18,4%;
  • Sănătate și îngrijire – 15,8%.

În privința rezultatelor favorabile dintre comercianți, 78,9% se axează pe promovare, 63,2% pe un site optimizat, 55,3% pe automatizări, precum și, în egală măsură, pe un serviciu îmbunătățit de relații cu clienții.

Clienții easySales consideră că în perioada Black Friday cei care vor avea cele mai mari vânzări sunt cu 57,9% – eMag Marketplace, 26,3% – site-urile proprii și 5,3% – Doraly Marketplace. De asemenea, în cadrul conferinței eCommerce Talks by easySales s-a anunțat că vânzătorii vor putea plasa reduceri și pe platformele Decathlon și Flanco, integrate în easySales.

Articole similare

Ad