De pe platforma germană VerkehrsRundschau aflăm că Duvenbeck testează două ansambluri în care camioanele Iveco sunt unul diesel și unul cu LNG, iar semiremorcile cu podea joasă sunt echipate cu panouri fotovoltaice de la furnizorul Trailar. Energia solară generată de fotocelule ajunge în bateria autotractoarelor și furnizează energie electrică pentru funcționarea alternatorului care oferă energie sistemelor electrice de la bord. Astfel, alternatorul necesită mai puțin combustibil pentru a genera energie electrică, ceea ce ar trebui să prelungească durata de viață a bateriei.
Prin intermediul unei platforme web sunt disponibile datele transmise telematic de Trailar cu privire la cantitatea de energie electrică generată de panourile solare.
Duvenbeck folosește ambele combinații de vehicule pentru livrarea de componente just-in-time la BMW Group, astfel că ele merg zilnic pe o rută identică, pe distanțe lungi, între uzina de motoare BMW din Steyr (Austria) și unitatea de producție BMW din Regensburg, și susțin inițiativa clientului de a menține la un nivel cât mai scăzut emisiile generate de transporturi din întregul lanț de aprovizionare cu componente. Iar în funcție de rezultatele testelor ar putea fi echipate cu panouri solare și alte vehicule.
Duvenbeck are o flotă totală de 1.500 de camioane și lucrează în special pentru clienți din industria auto, având peste 30 de locații în opt țări din Europa.