Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Aplicația Cargus Mobile atinge 1,5 milioane de descărcări

Aplicația Cargus Mobile a depășit pragul de 1,5 milioane de descărcări, devenind una dintre cele mai accesate aplicații din România. Ca parte a strategiei de transformare digitală a companiei, aplicația oferă funcționalități complexe pentru gestionarea expedierilor și este disponibilă pe iOS, Android și Harmony OS. Popularitatea sa este impulsionată de creșterea volumelor din e-Commerce, în special în perioadele de vârf, cum ar fi luna aprilie înainte de sărbătorile Pascale, când s-au înregistrat peste 85.000 de descărcări.

Utilizatorii pot urmări statusul coletelor în aplicația Cargus Mobile, să le redirecționeze către punctele din rețeaua Cargus SHIP & GO, să achite coletele înainte sau la preluare și să efectueze retururi cu ușurință. Utilizatorii pot salva cardurile pentru un proces de plată simplificat și pot trimite colete fără a necesita un AWB fizic, făcând astfel expedierea mai rapidă și eficientă. Aplicația oferă o experiență integrată și facilă pentru gestionarea expedierilor, atât pentru primirea, cât și pentru trimiterea coletelor.

Anul acesta, Cargus a investit semnificativ în aplicația Cargus Mobile, axându-se pe îmbunătățirea funcționalităților, designului și experienței utilizatorilor.

Premiată la Romanian Courier & Postal Services Business Awards 2021, aplicația Cargus Mobile a primit recunoașterea „Best Delivery Services App” care confirmă calitatea și eficiența sa pe piața de curierat din România.

„Aplicația Cargus Mobile reprezintă un pas major în strategia noastră de transformare digitală. Investim constant în îmbunătățirea și dezvoltarea acesteia pentru a le oferi utilizatorilor o experiență simplificată și eficientă, adaptată nevoilor și așteptărilor lor privind serviciile de curierat. Depășirea pragului de 1,5 milioane de descărcări demonstrează că eforturile noastre de a inova și de a digitaliza serviciile Cargus sunt apreciate de publicul nostru țintă și vom continua să dezvoltăm și să optimizăm aplicația pentru a menține standardele ridicate și pentru a răspunde cerințelor aflate într-o continuă schimbare ale sectorului e-Commerce și nu numai.”,

a declarat Felix Crăciunescu, Chief IT Officer.

Articole similare

Ad