Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

FAN Courier, investitii de peste 135 de milioane euro in 20 de ani

FAN Courier estimeaza ca va incheia 2018 cu o cifra de afaceri de 145 de milioane de euro, in linie cu previziunile initiale, pe o piata consolidata care va depasi anul acesta jumatate de miliard de euro. In cei 20 de ani de activitate pe piata din Romania, principalul jucator de pe piata de curierat a realizat investitii de peste 135 milioane de euro si a devenit unul dintre marii contributori la bugetul de stat cu peste 164 de milioane de euro, taxe cumulate incepand din 2001* (nivelul taxelor a fost calculat pe baza cursului mediu anual de schimb leu/euro anuntat de BNR).
 

„2018 este anul cu cele mai mari investitii din istoria companiei noastre: peste 27.5 de milioane de euro, cu peste 50% peste ceea ce anticipam la finalul anului trecut. Am finalizat cea mai mare investitie intr-un depozit – cel de-al doilea de la Stefanesti si una dintre cele mai mari in tehnologie, banda de sortare din noul HUB”, a declarat Adrian Mihai, unul dintre cei trei fondatori ai companiei.  Investitiile constante in flota, capacitate de depozitare, tehnologie performanta si pregatirea personalului sunt constante in activitatea companiei si au rolul de a veni in intampinarea nevoilor clientilor si a pietei. In cei 20 de ani de la infiintare, fondatorii FAN Courier au aprobat investitii de peste 135 milioane de euro, cu 8.5 milioane euro mai mult decat cifra de afaceri inregistrata de companie in 2017. „In 2007, din cauza unor investitii pe care le-am amanat si pe fondul unei cresteri fara precedent a volumului de expeditii, la acel moment, am intrat in blocaj. Am fost nevoiti, atunci, sa platim despagubiri clientilor pana in vara anului urmator”, afirma Neculai Mihai, fondator al companiei.
In ultimii 10 ani, compania de curierat si-a crescut nivelul investitiilor de 14 ori iar pentru 2019, planurile includ continuarea proiectelor, peste 15 milioane de euro fiind bugetate deja pentru aceasta. Anul acesta, o componenta importanta a investitiilor au fost tehnologia si inovatia. Banda de sortare din noul HUB de la Stefanesti accelereaza nivelul de automatizare a activitatii curente, pe fondul crizei de personal cu care se confrunta intreaga economie locala. Pentru 2019, FAN Courier isi mentine previziunile de crestere, la acest moment estimarile fiind de plus 15% peste afacerile din acest an, care se vor cifra la aproximativ 145 de milioane de euro. „Apreciem ca piata de curierat isi mentine tendintele de crestere iar e-commerce-ul ramane, si pe mai departe, principalul motor al industriei noastre. Black Friday, cea mai mare campanie de discountare de la noi demonstreaza constant apetitul romanilor pentru cumparaturile online”, a declarat Felix Patrascanu, fondator si managing partner FAN Courier.

Articole similare

Ad