Pentru DSV Solutions luna martie fost inca una buna, insa se asteapta la scaderi ale activitatii din cauza faptului ca o parte din clientii companiei si-au restrans activitatea. Unii producatori de electrocasnice si-au inchis fabricile din mai multe state, in frunte cu cele din Italia. Sergiu Iordache, directorul general al DSV Solutions a declarat ca inca mai sunt stocuri pentru aceste tipuri de produse, mai ales ca desi unele companii si-au inchis magazinele, acestea livreaza pentru comenzile online. De asemenea, si unele magazine cu materiale de constructii s-au inchis sau au redus activitatea.
Livrarea de produse alimentare a fost putin mai mare decat in aceeasi perioada a anului trecut, insa s-a diminuat spre finalul lunii.
Termenele de plata au ramas aceleasi, „am avut si clienti care au spus ca nu mai pot sa plateasca pentru ca li s-au redus volumele. Nu pot sa cred ca intr-o perioada atat de scurta ei au ramas fara bani. Au mai fost si clienti care au cerut suspendarea de la plata depozitarii.?
DSV Solutions are circa 600 de angajati si pana in prezent a reusit sa isi pastreze toti oamenii in special prin internalizarea unor activitati care pana acum erau externalizate cum ar fi unele operatiuni de co-packing sau leasing de personal. „Trimiterea oamenilor in somaj va fi ultima masura pe care o vom lua!”, a declarat Sergiu Iordache, directorul general DSV Solutions.
Compania si-a reorganizat turele de lucru, astfel incat acestea sa nu se intalneasca, iar in perioada dintre ture sa poata face dezinfectie. Oamenii au fost dotati corespunzator pentru reducerea raspandirii infectiei, in plus soferii care nu au dotarile necesare nu sunt primiti in locatie. Acestia au locuri special semnalizate unde pot lasa documentele si se evita orice contact al acestora cu personalul din depozit. Insa, toate aceste masuri au dus la o eficienta mai scazuta, astfel incat incarcarile si descarcarile dureaza acum mai mult decat inainte. Aceeasi situatie este si la depozitele clientilor, unde au luat masuri similare.
Sergiu Iordache a declarat ca nu a observat o crestere a preturilor de transport, ci mai ales o lipsa de capacitate la international. „Iar acum suntem ingrijorati de masura care obliga soferii sa intre in carantina, ce va reduce si mai mult capacitatea de transport.”