Din acest an este disponibil pe piață și modelul Fiat Ducato electric, care va fi oferit cu aceeași gamă de caroserii ca și modelul diesel, cu volume de încărcare între 10 și 17 m3 și sarcină utilă maximă de 1.950 kg.
Motorul E-Ducato dezvoltă 120 CP și un cuplu de 280 Nm, fiind oferite la alegere două baterii, una de 47 kWh și una de 79 kWh, pentru o autonomie ce variază între 218 km și 358 km în ciclu NEDC, potrivit datelor oferite de producător. Pentru a obține aceste cifre fără să compromită spațiul de încărcare cu module de baterii, Fiat a făcut câteva ajustări în termeni de putere, respective, pe lângă puterea maximă de 120 CP, viteza maximă pe care o poate atinge E-Ducato nu este mai mare de 100 de km/h. Acestea fiind spuse, Ducato electric are un volum de încărcare între 10 și 17 m3 și suportă o sarcină utilă de aproape 2 tone (1,95 t), cele mai bune cifre din categoria van-urilor de mari dimensiuni.
Ca și versiunea sa pe combustie, noul E-Ducato beneficiază de cele mai înalte standarde de calitate ale Grupului FCA, fiind dezvoltat pe baza datelor obținute după teste reale în flota de vehicule ale unui partener timp de 1 an de zile. Concluzia celor de la Fiat a fost că peste 25% din piață deja are o „atitudine BEV“ (Vehicule electrice pe baterii) și, prin urmare, așteaptă o schimbare de mobilitate.