Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Manhattan Associates identifica tendintele de retail din Romania in 2014

Furnizorul de solutii comerciale pentru lantul de aprovizionare Manhattan Associates, Inc. prezent pe piata din Romania prin intermediul parteneriatului geo-strategic cu Aptus Software, companie specializata in solutii software pentru logistica si administrarea lantului de aprovizionare, a facut publice previziunile referitoare la cumparaturile cu amanuntul la inceputul lui 2014. Toate conduc la o singura concluzie: Internetul si reteaua mobila schimba in mod fundamental modul in care oamenii cumpara, punand in dificultate furnizorii traditionali cu magazine fizice.
 

Rezultatele analizei arata ca exista o crestere a cumparaturilor din impuls si un control al consumatorului mai mare datorita folosirii dispozitivelor inteligente si a retelelor sociale. In paralel, magazinele fizice vor fi din ce in ce mai mult transformate in centre de experienta pentru a contracara cresterea cumparaturilor online.
„Cresterea preturilor la materii prime, combustibil si transport, impreuna cu stagnarea salariilor, amenintarea cresterii inflatiei si nesiguranta continua a turbulentelor financiare globale vor continua sa reprezinte o provocare pentru industria de retail in 2014”, a declarat Martin Lockwood, director senior al Manhattan Associates. „In acelasi timp, prin noile tehnologii, dispozitive inteligente si retelele sociale, comerciantii castiga noi oportunitati de a-si satisface clientii, mult mai eficient ca in trecut.”
Oszkar Bara Laszlo, Chief Technology Officer al Aptus Software, a adaugat: „Prin parteneriatul cu Manhattan Associates, suntem capabili sa oferim o gama de solutii pentru lantul de aprovizionare care pot ajuta companiile comerciale sa se adapteze acestor noi tendinte din industrie.”
In perspectiva, clientii vor avea oportunitatea de a cumpara oricand si oriunde isi doresc, avand totodata aceeasi experienta generala. Viitorul include comertul traditional (in magazine), e-commerce (comertul online), m-commerce (comertul pe telefonul mobil), f-commerce (comertul pe Facebook), s-commerce (social) si v-commerce (prin video). Ignorarea existentei canalelor multiple nu reprezinta o optiune.
Provocarea pentru comercianti va fi de a oferi o experienta consistenta de cumparaturi prin intermediul tuturor canalelor si de a permite consumatorilor sa cerceteze, cumpere si sa preia comanda oriunde isi doresc, optimizandu-si inventarul, administrarea comenzilor si livrarea prin toate canalele existente. Capacitatea de a face toate acestea in mod profitabil reprezinta cheia succesului pe termen lung.

Articole similare

Ad