Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Blue River, primul client din Europa pentru semiremorca electrică Schmitz Cargobull S.KOe

Pe 20 aprilie, Schmitz Cargobull România a organizat, pentru partenerii din rețeaua de service și jurnaliștii din presa de specialitate, un eveniment în cadrul căruia i-a livrat lui Alexandru Păun, directorul general Blue River, prima semiremorcă frigorifică electrică pe care producătorul german a vândut-o unui client din Europa.

Aceasta a fost achiziționată în leasing pe doi ani, are un preț dublu față de modelul frigorific similar, dar cu agregat diesel, și este echipată cu podea dublă, perete despărțitor pentru a se crea două zone de temperatură, podea silențioasă, sistem complex de închidere și de blocare a ușilor și șase elemente de protecție în partea de jos și două sus pentru ramă, care este coloana vertebrală a întregului vehicul.

Greutatea semiremorcii este similară cu a modelului cu agregat diesel, încărcarea bateriei durează două ore, iar autonomia este de 5-10 ore, în funcție de temperatura interioară și exterioară, și se poate extinde datorită axei cu recuperare de energie la frânare.

Durata de viață a bateriei este de 4.000 de cicluri de încărcare, deci dacă se încarcă o dată pe zi se ajunge la aproximativ 10 ani.

Schmitz Cargobull mai are circa 25 de cereri pentru S.KOe, mai ales din Germania, Spania și țările nordice, dar și în România mai există clienți interesați, și chiar Blue River ar putea, după o perioadă în care se urmăresc performanțele în condiții reale și modul în care se obișnuiesc șoferii cu noua semiremorcă, să comande noi unități. Iar în Slovenia există interes pentru ansamblurile formate din camion electric și remorcă având agregat electric. Termenul de livrare pentru semiremorca electrică este de 8-9 luni, puțin mai mare decât cele șase luni de la modelul frigorific cu agregat diesel.

Articole similare

Ad