Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

MAN va furniza Duvenbeck cu camioane electrice pentru Volkswagen Group Logistics

Furnizorul internațional de servicii logistice Duvenbeck a semnat o scrisoare de intenție cu MAN Truck & Bus pentru utilizarea a 120 de camioane electrice MAN eTrucks care vor fi livrate până în 2026. Potrivit MAN, camionul 100% electric de 40 de tone este ideal pentru logistică auto datorită înălțimii reduse a roții a cincea. În plus, acesta va fi primul camion electric pe șosea pentru Volkswagen Group Logistics din 2024. Volkswagen Group Logistics salută creșterea mobilității electrice în transportul de marfă, care are ca scop reducerea emisiilor de CO2 în transportul rutier.

Realizarea unei logistici cu emisii zero este un pas pe care e nevoie sa il faca in primul rand companiile și organizațiile de transport. O astfel de companie este Duvenbeck a carei scrisoare de intentie cu MAN Truck & Bus include implementarea a 120 de camioane electrice MAN până în 2026.

Compania cu sediul în Bocholt (Germania) va fi astfel unul dintre primii clienți care vor primi noile camioane electrice MAN începând cu 2024. Acestea includ tractoare de mare volum cu o înălțime redusă a roții a cincea, care permite o înălțime interioară de trei metri. Aceste semiremorci de mare volum sunt utilizate frecvent, mai ales în logistica auto.

“Suntem foarte încântați că partenerul nostru Duvenbeck și-a acordat încrederea în camioanele noastre electrice cu baterii. Vehiculele fără emisii reduc amprenta directă de CO2 a clienților noștri, dar în același timp contribuie și la o logistică mai ecologică a clienților clienților noștri”, a declarat Friedrich Baumann, membru al Comitetului Executiv pentru Vânzări și Servicii Clienți la MAN Truck & Bus. “Exemplul Volkswagen Group Logistics arată că este sarcina tuturor părților implicate să contribuie la modelarea revoluției motoarelor în transportul de marfă.

 Camioane MAN pentru Duvenbeck

Inițial, camioanele MAN eTrucks pot fi încărcate cu o putere maximă de 375 kW. În viitor, însă, MAN se va baza pe așa-numită încărcare megawatt, care va permite capacități de încărcare de până la un megawatt. Propulsia silențioasă și puternică este asigurată de motorul sincron cu magneți permanenți cu o putere de 330 kW. O combinație centrală de motor și cutie de viteze cu patru angrenaje transferă puterea către arborele de transmisie.

“Suntem încântați să putem face acest pas important către economii suplimentare de CO2 împreună cu MAN și Volkswagen”, a declarat Christian Schweckhorst, CEO al Duvenbeck, “În acest fel, ne avansăm capacitățile tehnice și așteptăm cu nerăbdare o extindere rapidă a infrastructurii publice de încărcare.

Articole similare

Ad