Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Flanco continuă să înregistreze creșteri semnificative în vânzări

  • Foto: Flanco

Retailerul Flanco a raportat în primul semestru al anului, o creștere a vânzărilor cu 30%, comparativ cu aceeasi perioadă a anului anterior, înregistrând o valoare de 600 de milioane de lei. În același timp, piața produselor electro-IT a generat o creștere valorică de aproximativ 6%.

Cele mai căutate categorii au reflectat și cele mai recente tendințe, evidențiind o orientare către produse de divertisment și soluții de mobilitate și conectivitate pentru activitățile în aer liber și călătorii. Astfel, gadgeturile, căștile și boxele portabile au crescut în vânzări de două ori mai mult față de anul precedent, iar smartphone-uri au continuat să depășească media pieței, marcând o creștere de 45%. De asemenea, televizoarele OLED au fost căutate într-o măsură de două ori mai mare față de primul semestru al anului trecut. Alte produse pentru casă, precum espressoarele de cafea și aspiratoarele, au ajuns la o majorare în vânzări de peste 50% în acest semestru.

„Evoluția favorabilă a primului trimestru s-a menținut și în cel de-al doilea, deși, potrivit mediilor istorice ale industriei, trimestrul doi este cu 10-15% mai slab în ceea ce privește volumele comparativ cu prima parte a anului. Volumele s-au menținut la același nivel, cu o valoare a vânzărilor similară, de 300 milioane de lei, rezultând un prim semestru în creștere procentuală cu două cifre față de anul anterior.”,

a declarat Dragoș Sîrbu, CEO Flanco.

În perioada pandemică, cele mai căutate categorii de produse au înregistrat acum stagnări sau chiar scăderi în vânzări. În prezent, aparatura electrocasnică mare, cu o durată de viață mai lungă, precum mașinile de spălat rufe/vase, aparatele frigorifice, plitele și cuptoarele incorporabile, prezintă cereri mai reduse.

„Este vizibil faptul că românii pun un accent tot mai ridicat pe preț, în decizia de cumpărare – atât ca urmare a incertitudinilor economice, cât și a scăderii creditului de consum. Observăm mai puține solicitări, dar și o creștere a exigenței băncilor în evaluarea eligibilității clienților”,

a completat Dragoș Sîrbu.

Articole similare

Ad