Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Noul Clio: O selecție atractivă și competitivă adaptată nevoilor și preferințelor clienților

  • Foto: Renault

Renault, marca istorică de mobilitate și pionier al vehiculelor electrice în Europa, a anunțat noul model Clio care reprezintă un standard emblematic în segmentul său de cinci generații de succes. Încă de la lansarea sa din 1990 până în prezent, modelul a continuat să fie unul dintre cele mai vândute mașini din toate timpurile în Franța, atingând peste 16 milioane de unități vândute.

De-a lungul timpului, Clio s-a reinventat în mod constant și continuă să fie la fel de atrăgător și adaptat în funcție de dorințele și nevoile clienților săi.

Gama simplificată a Noului Clio oferă trei versiuni de echipare generoase, așa cum Evolution, Techno și Esprit Alpine. Clienții au posibilitatea de a alege o configurație potrivită obiceiurilor de condus din grupul de motopropulsoare fiind cea mai cuprinzătoare din categoria sa, astfel pot găsi fie hibride, bi-fuel (benzină și GPL), benzină sau motorină. Una dintre principalele noutăți ale noului Clio este motorul complet hibrid E-Tech de 145 CP, care oferă o experiență plăcută la volan, performanțe remarcabile și eficiență economică (4,2 litri la 100 km și 95 de grame de CO₂ pe km, conform protocolului WLTP).

Renault adoptă o politică de marketing bazată pe diversitatea controlată a gamei, reducerea costurilor de producție și distribuție, ceea ce face ca Noul Clio să ofere prețuri competitive și costuri de utilizare deosebit de atractive.

Noul Clio are partea frontală dinamică cu un logo ieșit în evidență, o semnătură luminoasă revizuită și linii mai accentuate și mai exacte, conferindu-i un aspect sportiv și atrăgător, dând-i alura unui simbol de statut vibrant. De asemenea, noua tehnologie Clio a fost actualizată, iar toate versiunile vin acum cu un cluster digital. În plus, habitaclul a fost îmbunătățit, oferind o experiență primitoare și confortabilă la bord, având materiale de calitate superioară, mai sustenabile și mai nobile.

Echiparea de bază Evolution poate fi achiziționată de la 14.300 de euro (TVA inclus), cu primul motor în gamă SCe 65 CP. Pe lângă partea frontală complet reproiectată, noul logo Nouvel’R din crom satinat este situat în centrul grilei, iar lămpile spate sunt modernizate cu capace transparente (disponibile acum pe toate versiunile), clienții pot opta să se bucure de noile faruri full-LED într-o matrice verticală semi-diamantată cu până la cinci module de fascicul de înaltă tehnologie. Bara de protecție spate are culoarea negru mat, fiind și ea modificată pe această versiune de echipare.

Versiunea Techno începe de la 18.500 de euro (TVA inclus) pentru motorizarea TCe 90CP. Scaunele, panourile ușilor și tabloul de bord au o țesătură Modal inovatoare, provenită în proporție de 60% din surse biologice, cunoscută pentru atingerea sa excepțional de moale. Mai mult, baza grilei frontale este mai nou prevăzută cu o lamelă aerodinamică de aceeași culoare ca și caroseria, iar bara de protecție spate este de culoare negru lucios. Versiunea vine cu jante de 16 inchi din aliaj negru diamantat.

Versiunea Esprit Alpine are un preţ de la 20.400 de euro (TVA inclus), un caracter mai sportiv și mai elegant, însă combină semnele distinctiv ale mărcii Alpine cu noul limbaj de design Renault. Lamela aerodinamică și baza barei de protecție spate sunt de culoare Matte Shale Grey. Totodată, scaunele tapițeriei Esprit Alpine sunt realizate cu materiale durabile, 72% PET reciclat (polietilenă) pe șezut și spătar, și un material textil acoperit cu granulație reciclată 13% pe părțile laterale.

Articole similare

Ad