Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Arctic rămâne unul dintre angajatorii cu cea mai mare notorietate în sectorul producției

  • Foto: Arctic

Compania Arctic, liderul pieței de electrocasnice locale din România, se bucură de o mare notorietate în rândul companiilor din sectorul producției din România. Potrivit unui studiu Employer Brand Research 2023 realizat de grupul Randstad, Arctic a înregistrat o creștere semnificativă în ceea ce privește atractivitatea ca angajator. La nivel național, atractivitatea Arctic a crescut de la 46,3% în 2021 la 54% în 2023.

Arctic este considerat cel mai atractiv angajator din sectorul de producție în zona de sud a țării, având o atractivitate de 62,9% în 2023, comparativ cu 53,4% în 2021. Această tendință ascendentă se menține și în alte regiuni ale țării.

Studiul a relevat că Arctic a devenit un angajator mai atractiv și pentru generația Z (18-24 de ani), alături de generația X. Procentul de atractivitate pentru generația Z a crescut de la 38,8% în 2021 la 48,7% în 2023. Acest rezultat confirmă eficiența strategiei companiei de a se implica în educația duală și universitară.

În luna iulie, Arctic a demarat a patra ediție a programului de internship Fresh Start, care are ca scop sprijinirea tinerelor talente. Compania a selectat 23 de studenți de la Universitatea Politehnica București, Universitatea Valahia din Târgoviște, Universitatea din Pitești și Universitatea Petrol – Gaze din Ploiești pentru a participa la acest program de internship. Durata stagieratului este de două luni, în perioada iulie – august, iar studenții selectați beneficiază de statutul de angajat cu drepturi și beneficii depline.

De asemenea, Arctic este o companie care deține două fabrici în România, una pentru producția de frigidere și alta pentru mașini de spălat, situate în localitățile Găești și Ulmi din județul Dâmbovița. Fabrica de mașini de spălat de la Ulmi, inaugurată în 2019, este prima unitate de producție Industry 4.0 din România și una dintre puținele de acest fel din Europa.

Randstad Employer Brand Research este un studiu independent și cuprinzător despre brandul de angajator, care identifică cei mai atractivi angajatori din mii de companii. Studiul colectează opiniile a aproximativ 163.000 de respondenți din grupa de vârstă cuprinsă între 18 și 64 de ani, provenind din aproximativ 6.022 de companii, prezente în 32 de piețe. În România, la cercetare au participat 3.727 de persoane.

„Prezența companiei Arctic în topul regional al angajatorilor din producție realizat de compania Randstad România ne bucură și ne onorează. Sunt norocos să am alături o echipă de top, împreună cu care am consolidat o cultură organizațională bazată pe respect, un sentiment profund de grijă pentru planetă și societate, precum și pe dorința de a evolua împreună. Crearea unui mediu de lucru inspirațional, sigur și sănătos, care promovează diversitatea și incluziunea este esențială pentru noi. Angajamentul Arctic este de a promova schimbările pozitive, care aduc plus-valoare pentru societate și generațiile viitoare.”,

a declarat Murat Büyükerk, Chief Executive Officer Arctic.

„Dincolo de notorietatea solidă de angajator pe care Arctic și-a creat-o în rândul românilor, ne bucură faptul că, așa cum arată acest studiu, continuăm să creștem din punct de vedere al atractivității, cu o mențiune specială pentru cea mai tânără generație, cea a celor între 18 și 24 de ani, dar și pentru femei. Aceste cifre reconfirmă succesul programelor noastre care susțin tinerii și promovează diversitatea în domeniul tehnologiei și al inovației.”,

a adăugat Maria Tătaru, HR Director Arctic.

Articole similare

Ad