Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Aquila și-a crescut profitul net cu 29%, o contribuție importantă având segmentul de distribuție

Aquila a încheiat primul semestru din 2023 cu cifră de afaceri și profit net în creștere, în linie cu strategia comunicată. Astfel, veniturile companiei au depășit 1,1 miliarde de lei în prima jumătate a anului, în creștere cu 17% față de aceeași perioadă din 2022, susținute fiind, în principal, de avansul veniturilor din segmentul distribuție, care reprezintă peste 90% din cifra de afaceri a Aquila. De asemenea, profitul net a ajuns la 42 de milioane de lei (+29%).

„Am înregistrat performanțe bune în toate cele trei segmente de afaceri. Canalele de distribuție cu ritm mai mare de creștere au fost cel tradițional și HoReCa. Am continuat dezvoltarea brandurilor proprii, cu accent pe marketing și distribuție. Odată cu noi parteneriate, numărul punctelor de desfacere prin care compania vinde produse prin toate canalele a ajuns la 72.000. Excelența operațională prin eficiență, cu componentă de digitalizare și sustenabilitate, este prioritatea Aquila”, a declarant Cătălin Vasile, CEO Aquila.

În primul semestru din 2023, în structura veniturilor, toate cele trei segmente de afaceri au înregistrat creșteri față de perioada similară din 2022: +17% pe distribuție, +27% pe logistică și +1% pe transport.

Veniturile aferente brandurilor proprii au avut un avans de 38%, până la 39 de milioane de lei.

Marja brută din vânzarea mărfurilor s-a menținut constantă, la aproximativ 22%, iar EBITDA a înregistrat o creștere de 17%, ajungând la 70 de milioane de lei.

Aquila a realizat investiții în valoare de 4,1 milioane de euro în prima parte a anului pentru mijloace de transport, echipamente IT și echipamente depozit, conform planului de investiții aprobat în aprilie de către AGA.

Articole similare

Ad