Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Transportul express se confrunta cam cu aceleasi probleme din transportul „greu“

Cu ocazia Conferintei Anuale a Transportatorilor Express de Marfuri din Romania, Zsolt Gogucz, directorul general Kefren Expres si organizatorul evenimentului, a vorbit despre principalele provocari pe care le intampina firmele de profil, iar unele dintre acestea se intalnesc si in activitatea operatorilor ce detin vehicule grele: noile reglementari din Franta si Germania referitoare la salariul minim, discutiile din Italia si Spania pe marginea aceleiasi teme, lipsa fortei calificate de munca (nu doar soferi, ci si agenti de transport, lucratori in depozit, persoane cu functii executive s.a.) – pentru care o solutie ar fi infiintarea de scoli profesionale, cu atat mai mult cu cat, in special in automotive, se tot deschid fabrici in vestul tarii, dar nu exista personal, pe cand in est sunt oameni, dar fabricile nu vor sa se relocheze.
 

La acestea se adauga migrantii, pagubele pe care le produc, controalele tot mai drastice pentru depistarea lor, care duc la pierderi de timp – in conditiile in care in transportul express termenul de livrare este foarte important – si amenzile pe care le primesc transportatorii, climatul politic si economic european, care nu este dintre cele mai favorabile, iesirea sau nu a Marii Britanii din UE si instabilitatea politica din Turcia.
Exista insa si probleme specifice acestui domeniu, cum ar fi scandalul Dieselgate, care a afectat mai toti producatorii, nu doar Grupul Volkswagen, Renault declarand deja ca in curand va intrerupe productia de motoare diesel din cauza costurilor foarte mari de fabricare a unor propulsoare care sa nu polueze. „Pentru noi aceasta ar fi o amenintare“, este de parere Zsolt Gogucz, „intrucat cele mai multe masini pe care le folosim sunt diesel“.

Articole similare

Ad