Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Timpii scurti de tranzit impusi de clienti pun in pericol viata soferilor de transport express

In cadrul Conferintei Anuale a Transportatorilor Express de Marfuri din Romania, care a avut loc la sfarsitul lui septembrie la Felix, s-a discutat, in cadrul panelului „Baricade diferite! Exista oare interese comune?“, si despre problemele soferilor care lucreaza in transportul express, unul dintre invitati fiind Tamas Mehesz, desemnat ca reprezentant al grupului soferilor profesionisti de la Facebook, care numara circa 12.000 de membri, unii dintre ei patroni de firme de transport.
 

Acesta lucreaza de patru ani in domeniu si apreciaza ca una dintre cele mai mari probleme, care apare tot mai des in ultimul timp, si de care ar trebui sa fie constienti dispecerii ce dau cursele si clientii ce dau comanda, este aceea a timpului scurt de tranzit cerut de acestia din urma. „O solutie ar fi ca o cursa mai mare de 2.000 km sa se imparta la doi soferi sau sa fie timpul de tranzit mai mare.“
In acest punct, Zsolt Gogucz, director general Kefren Expres si organizatorul conferintei, a aratat ca in ultimul timp au fost 4-5 decese cauzate de aceasta problema, ca soferii sunt intr-adevar foarte nemultumiti si ca multi nu mai vor sa lucreze in Comunitate. „Nu vreau sa le iau apararea, dar ei sunt un element important in activitatea firmelor de transport si nu vrem sa ajungem intr-o criza de personal mai mare decat cea care exista deja.“
In Franta, de exemplu, este foarte obositor de circulat, deoarece se dau 18 ore timp de tranzit, dar pentru a-l realiza trebuie sa fii foarte experimentat, sa cunosti foarte bine traseele ca sa nu stai mereu cu ochii pe GPS. Si aici ar fi bine daca s-ar putea merge pe autostrazi, asta ar scuti timp si soferii ar ajunge mai odihniti la descarcare, poate ar avea timp si sa doarma putin sau sa manance – dar asta nu se intampla.

Articole similare

Ad