Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

O nouă cabină mai mare, în concordanţă cu noile reglementări privind masele şi dimensiunile

Interesant este că noul eActros 600 dezvăluie şi noua cabină pentru gama grea, mai lungă decât actuala cabină, lungimea fiind folosită pentru creşterea coeficientului de aerodinamicitate, beneficiind de noile mase şi dimensiuni stabilite de Parlamentul European. Noua cabină, cu un look modern, dar clasic în acelaşi timp, se caracterizează prin liniile fluide, rotunjite ale capotei, orice fante fiind complet închise pentru o aerodinamică excelentă.

Bara de protecție este optimizată din punct de vedere aerodinamic, inclusiv panourile de sub caroserie, iar accesul șoferului în camion a fost îmbunătățit. Deflectoarele de aer de pe stâlpii A, un spoiler suplimentar pe acoperiș și un compartiment motor etanș completează îmbunătățirile aerodinamice aduse cabinei. Pe lângă acestea, cabina este echipată cu panouri de treaptă din aluminiu, un nou concept de faruri cu faruri cu LED-uri matriciale și o bandă luminoasă cu LED-uri.

Mercedes-Benz Trucks comercializează cabina sub denumirea „ProCabin”, aceasta urmând să echipeze curând şi modelul diesel (Actros L).

În special în cazul camioanelor electrice cu baterii în exploatare pe distanțe lungi, aerodinamica îmbunătățită are o importanță decisivă, deoarece rezistența aerului este unul dintre principalii factori care influențează consumul de energie. În plus, rezistența redusă a aerului înseamnă că se poate recupera mai multă energie prin recuperare, ceea ce duce la o autonomie mai mare.

Extinderea părții frontale cu 80 mm a făcut posibilă obținerea formei deosebit de aerodinamice a noii cabine. Această formă aerodinamică a fost dezvoltată printr-o multitudine de simulări interne ale fluxului de aer, precum și prin măsurători în tunelul aerodinamic și pe șosea. Acest lucru a permis ca valoarea cW a ProCabin să fie redusă cu nouă procente în comparație cu cabina Actros care se produce în prezent în serie. Această îmbunătățire aerodinamică reduce consumul de energie al vehiculului și contribuie în mod decisiv la autonomia de 500 km obținută de eActros 600.

Citiți: Astăzi Mercedes-Benz a dezvăluit noul eActros 600, primul autotractor cu propulsie electrică care atinge o autonomie de 500 km,

și Noi softuri adaptate la noul grup motopropulsor: Predictive Powertrain Control specific eActros 600

Articole similare

Ad