Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Performanță excelentă pentru Renault în Europa cu o creștere de 25% în T3 2023

  • Foto: Renault

Renault a înregistrat o creștere puternică a vânzărilor de vehicule hibride (HEV) în acest an, cu o creștere de 48% la 127.224 de unități. Această evoluție a condus la o creștere generală de 19% a vânzărilor de vehicule electrificate, ajungând la un total de 200.000 de unități vândute. Modelele Austral și Arkana au avut o contribuție cheie, reprezentând 65% și 55% din vânzările înregistrate pentru versiunile HEV, modelele Austral și Arkana. În plus, lansarea europeană a modelului Espace s-a bucurat de un start promițător al vânzărilor în Franța și Spania, urmând ca începând cu octombrie 2023 planurile să se extindă și în alte țări europene.

Megane E-Tech electric a generat peste 35.000 de unități vândute în acest an, reprezentând aproximativ 54% din totalul de vehicule electrice vândute de Renault, care au fost în total 64.854 de unități. În Europa, Megane E-Tech electric a reprezentat 2,2% din piața vehiculelor electrice.

Scenic E-Tech electric, dezvăluit la Salonul Auto de la München în septembrie 2023, va fi comercializat pe tot parcursul anului 2024 pentru a diversifica și mai mult oferta de vehicule electrice. Comenzile pentru Scenic E-Tech electric vor fi deschise în Europa până la finalul anului 2023.

Gama de modele Renault din segmentul C a înregistrat o creștere de 36% vs 2022 în vânzări, ajungând la un total de 190.535 de unități. Austral și Arkana au contribuit major la acest succes cu vânzări de 60.305 unităţi și de 59.542 vehicule în primele 9 luni ale anului 2023.

În ceea ce privește piața vehiculelor utilitare (LCV), Renault continuă să îşi depăşească performanţa anterioară cu o creștere de două cifre în vânzări, ajungând la 281.404 de unități la nivel mondial în primele 9 luni ale anului 2023, reprezentând o creștere de 21%. În Europa, vânzările LCV au crescut cu 26%, la 214.255 de unități, pe o piață în creștere cu 14%. Această performanță a fost determinată de succesul produselor emblematice, precum Express (+25%), Kangoo (+33%), Trafic (+29%) și Master (+13%).

Renault a obținut performanțe remarcabile pe piața din România

Renault deține leadership-ul mărcilor importate în România cu o cotă de piață de 9,4%, în creștere cu 2,1 puncte procentuale față de aceeași perioadă a anului anterior, marca a înregistrat vânzări de 11.527 unități (PC & LCV), comparativ cu 7.692 unități înregistrate în 2022, marcând o creștere semnificativă de 50%. Renault rămâne lider atât în segmentul vehiculelor de persoane, cât și în cel al vehiculelor utilitare (LCV).

Cu două modele, Megane și Clio, clasate în top 10 modele all brands, Renault a dominat segmentul vehiculelor de persoane, înregistrând 8.292 unități înmatriculate și o cotă de piață de 7,5%. De asemenea, Renault a devenit a doua marcă importată preferată de clienții persoane fizice, cu un volum cu peste 70% mai mare decât în aceeași perioadă a anului precedent, adică 3.765 unități și o cotă de piață de 8,2%.

Pe piața vehiculelor electrice, Renault ocupă locul al treilea, cu aproape 800 de unități înmatriculate și o cotă de piață de 6,6%, în creștere cu 3,6 puncte procentuale față de anul anterior. Megane E Tech electric a avut un succes notabil cu peste 660 de unități vândute în primele 9 luni ale anului 2023.

În ceea ce privește vehiculele utilitare (LCV), Renault și-a menținut poziția de lider cu 3.235 de unități înmatriculate până la finalul lui septembrie și o cotă de piață de 26,6%, în creștere cu 5 puncte procentuale față de anul anterior.

De asemenea, Renault urmează să prezinte planul său pentru ofensiva internațională până în 2027, cu premiera mondială a lui Renault Kardian pe 25 octombrie, marcând un pas semnificativ în extinderea prezenței sale pe plan global.

Articole similare

Ad