Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Pascal de Baar și-a ajutat rivalul și a stabilit al patrulea cel mai bun timp în Raliul Dakar

A doua etapă a Raliului Dakar, marcată de dificultăți și provocări pentru mulți favoriți, a adus rezultate promițătoare pentru echipa Buggyra, în ciuda unei lupte cu tehnologia. Piloții echipei Tatra Buggyra Racing au obținut două clasări în primele zece locuri. Pascal de Baar, la bordul lui Tatra Buggyra EVO3, a terminat pe locul patru, în ciuda faptului că l-a asistat pe compatriotul său Gerd Huzink cu vehiculul său.

Jaroslav Valtr, care pilotează Tatra Phoenix, s-a luptat cu probleme de navigație, terminând pe locul cinci. Cu toate acestea, o penalizare ulterioară l-a retrogradat cu două locuri mai jos. Nou-venitul Daniel Stiblík, la bordul celui de-al doilea Tatra Phoenix, a terminat pe locul 22. De Baar este acum pe locul patru în clasamentul general, cu Valtr în imediata apropiere. pe locul cinci, iar Stiblík pe 20.

Echipa s-a confruntat cu bine cunoscutele provocări ale competiției. Aliyyah Koloc, pilotând speciala RedLined Revo T1+, s-a confruntat cu o problemă tehnică neprevăzută. După un efort intens de auto-reparare, ea a trecut linia de sosire, asigurându-și poziția 61 în categoria Ultimate. În clasamentul general, ea se află pe locul 59.

Pascal de Baar a trăit o dramă semnificativă pe pistă, în special atunci când l-a ajutat pe compatriotul său Gerd Huzink. Pilotul olandez și-a răsturnat camionul pe o parte la kilometrul 44 și a cerut ajutorul rivalilor săi. Pascal a reacționat rapid, folosind frânghii pentru a îndrepta Iveco-ul, permițându-i lui Huzink să continue competiția. Cursa lui Jaroslav Valtr a fost îngreunată de probleme de navigație. El a ratat un punct de control și, alegând să nu se întoarcă în direcția opusă pentru a nu-i pune în pericol pe ceilalți, a continuat, ceea ce a dus la o penalizare de 15 minute la sosire pentru că a ratat punctul de control. Valtr s-a confruntat, de asemenea, cu probleme legate de pneuri și a fost nevoit să schimbe o roată pe circuit.

Aliyyah Koloc s-a confruntat cu o provocare majoră în timpul celei de-a doua etape a raliului. Tânăra de 19 ani a pornit într-un ritm puternic, egalându-și concurenții. Cu toate acestea, la kilometrul 312, ea s-a confruntat cu o avarie la puntea față. În ciuda acestui eșec, echipajul de la Buggyra ZM Racing a fost hotărât să continue în raliu. Aliyyah și navigatorul ei, Sébastien Delaunay, au lucrat neobosit pe pistă pentru a repara mașina în condiții dificile și au reluat cu succes cursa, îndreptându-se spre linia de sosire.

Pascal de Baar (#605, Tatra Buggyra EVO3): „După ce am făcut câteva ajustări la setup, m-am simțit foarte bine. Ne-am întâlnit cu Gerd Huzink pe traseu. Își răsturnase camionul, așa că l-am asistat timp de aproximativ 15 minute. Apoi, am mers cu toată viteza până la final, depășindu-ne aproape toți rivalii pentru a ne asigura locul patru.”

Jaroslav Valtr (#604, Tatra Phoenix): „Nu am evitat câteva greșeli, care ne-au costat timp prețios. Trebuie să învățăm din această experiență. Este un noroc că aceste probleme au apărut la începutul raliului, oferindu-ne o realizare. În plus, am avut o problemă cu separarea cauciucului anvelopei. Nu a fost găurit, ci s-a balonat, cu firele care s-au desprins, ceea ce ne-a obligat să ne oprim să îl schimbăm înainte să explodeze complet.”

Aliyyah Koloc (#239, RedLined Revo T1+): „Am lovit o piatră mare cu roata din față, ceea ce m-a făcut să pierd controlul mașinii. Suspensia noastră a fost avariată. A fost nevoie de multă muncă, dar sunt foarte fericită că am reușit să reparăm și am terminat etapa.”

Articole similare

Ad