Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Maersk și Hapag-Lloyd intră într-o cooperare operațională

În fața piețelor fluctuante și a perturbărilor lanțului de aprovizionare, o rețea maritimă flexibilă și interconectată este esențială pentru întreprinderile din întreaga lume. Perturbările, evenimentele geopolitice și modificările cererii continuă să evidențieze nevoia de fiabilitate ca piatră de temelie în lanțurile de aprovizionare.

Acesta este motivul pentru care Maersk are plăcerea de a anunța semnarea unui acord pentru o nouă colaborare operațională pe termen lung, denumită Gemini Cooperation, cu Hapag-Lloyd. Împreună, companiile își propun să dezvolte o nouă rețea, cea mai bună din clasa sa, începând cu februarie 2025. Acest parteneriat se va potrivi foarte bine, deoarece avem o ambiție și un angajament comun de a oferi calitate. Prin intermediul flotelor lor combinate, aspirația este de a oferi o fiabilitate a programului de neegalat, o rețea globală de mare anvergură cu timpi de tranzit competitivi și o amprentă de carbon redusă.

Fiabilitate, rază de acțiune și viteză

Această nouă rețea va fi implementată începând cu 1 februarie 2025 și este poziționată în mod unic pentru a oferi clienților o fiabilitate și o viteză mai mari. Aceasta va cuprinde un fond de flotă de aproximativ 290 de nave cu o capacitate combinată de 3,4 milioane de containere (TEU); Maersk va desfășura 60%, iar Hapag-Lloyd 40%.

Ca parte a acordului, rețeaua și-a stabilit obiectivul ambițios de a asigura o fiabilitate a programului de peste 90%, odată ce rețeaua va fi complet implementată. Calitatea îmbunătățită a serviciilor și îmbunătățirea timpilor de tranzit în multe coridoare importante de la un port la altul, precum și accesul la unele dintre cele mai bine conectate hub-uri oceanice din lume, sunt câteva dintre principalele lucruri pe care clienții noștri le pot aștepta cu nerăbdare.

O mărime unică nu se potrivește nimănui

Cooperarea va acoperi 7 traderi: Asia/Europa de Nord, Asia/Mediteraneea, Orientul Mijlociu – India/Europa, Asia/Orientul Mijlociu, Asia/ Coasta de Est a SUA, Asia/Coasta de Vest a SUA și Transatlantic și va cuprinde 26 servicii de linie principală. Serviciile oceanice principale vor fi completate de o rețea globală de navete dedicate, centrate în jurul unor hub-uri de transbordare deținute și controlate. Aceste servicii de navetă vor fi distribuite astfel: 14 servicii de navetă în Europa, 4 în Orientul Mijlociu, 13 în Asia și 1 în Golful Mexic. Aceste servicii de navetă vor oferi o conexiune rapidă cu o capacitate flexibilă între hub-uri și porturile deservite de serviciile de navetă și viceversa.

Noua rețea are ca obiectiv o îmbunătățire fără precedent a fiabilității programului, menținând simultan timpi de tranzit și frecvențe competitive, oferind clienților servicii de calitate și promisiuni de livrare. În centrul nevoilor clienților se află capacitatea de a construi un lanț de aprovizionare robust și fiabil care să funcționeze când și cum este nevoie pentru fiecare în parte.

Managementul lanțului de aprovizionare care funcționează pentru clienți

Există mai multe avantaje ale acestei noi configurații. Acesta va da un impuls suplimentar calității pe care o livrăm clienților Un număr mai mic de escale portuare pe rotație va reduce riscul de întreruperi și complexitatea execuției. Rețeaua extinsă de navete este, de asemenea, axată pe agilitate, ceea ce permite un timp de tranzit competitiv, un răspuns rapid atât la perturbări, cât și la schimbările de pe piață. Prin încorporarea mai multor modalități de a ajunge în fiecare port, prin urmare, nu numai că măresc flexibilitatea, ci și protejează mai bine rețeaua de perturbări.

Această nouă rețea va contribui, de asemenea, la consolidarea strategiei de integrator, permițând flexibilitatea de a alege alte moduri de transport; fie că este vorba de transportul terestru, feroviar, pe barjă sau aerian, în plus față de opțiunile de transport maritim.

Ambele companii sunt angajate în decarbonizarea flotelor lor și au stabilit cele mai ambițioase obiective de decarbonizare din industrie, Maersk vizând zero net în 2040, iar Hapag-Lloyd în 2045.

Ca urmare a aderării la această cooperare, Hapag-Lloyd va părăsi THE Alliance la sfârșitul lunii ianuarie 2025. În ianuarie 2023, Maersk și MSC au anunțat că alianța 2M se va încheia în ianuarie 2025.

În cursul anului 2024, Maersk și Hapag-Lloyd vor planifica cu atenție tranziția de la alianțele lor actuale la noua cooperare operațională. Concomitent, serviciile pentru clienți vor continua conform acordurilor existente. De acum și până în ianuarie 2025, 2M continuă să fie o rețea extrem de fiabilă pe rutele est-vest.

Articole similare

Ad