Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Stellantis Pro One continuă extinderea ofertei existente cu pile de combustie pe bază de hidrogen pentru furgonetele medii și mari din Europa

  • Foto: Stellantis

Gama de vehicule comerciale Stellantis Pro One își va extinde capacitățile de producție a pilelor de combustie pe bază de hidrogen atât pentru furgonetele de dimensiuni medii, cât și pentru cele mari din Hordain (Franța) și, respectiv, Gliwice (Polonia), majorând astfel ofertele companiei cu emisii zero.

Gama extinsă și creșterea producției interne la scară industrială a furgonetelor cu pile de combustie va contribui la consolidarea poziției Stellantis ca lider incontestabil în propulsia cu emisii zero în vehiculele comerciale din Europa.

În octombrie 2023, compania a dezvăluit o reînnoire completă a gamei de furgonete ca element cheie al ofensivei strategice Pro One pentru afacerea Stellantis. Stellantis și mărcile sale utilizează o gamă completă de tehnologii avansate de propulsie electrificată, siguranță, ADAS și conectivitate pentru a oferi un mediu fără stres pentru șoferi și un partener de afaceri de încredere pentru proprietarii vehiculelor comerciale. Stellantis Pro One are o amprentă puternică în producția de vehicule comerciale, susținând poziția de lider european cu locațiile din Mangualde (Portugalia), Vigo (Spania) și Ellesmere Port (Marea Britanie) pentru furgonetele K0 compacte, Hordain (Franța) și Luton (Marea Britanie) pentru furgonetele K0 de dimensiuni medii și Atessa (Italia) și Gliwice (Polonia) pentru furgonetele de dimensiuni mari.

Menite să susțină utilizarea intensivă a clienților, versiunile cu pile de combustie ale furgonetelor comerciale se bazează pe tehnologia utilizată în variantele BEV cu emisii zero ale vehiculelor, cu avantajele suplimentare ale timpilor scurți de realimentare, fără a sacrifica capacitatea de încărcare utilă. Pentru furgonetele de dimensiuni medii, a doua generație a sistemului de pile de combustie oferă o autonomie record a segmentului de până la 400 km și un timp de realimentare de patru minute. În cazul furgonetelor mari, adăugarea tehnologiei pilelor de combustie aduce o autonomie de până la 500 km și un timp de realimentare de numai cinci minute.

Stellantis va avea opt versiuni produse intern cu pile de combustie pe hidrogen ale furgonetelor medii și mari, precum Citroën ë-Jumpy și ë-Jumper, Fiat Professional E-Scudo și E-Ducato, Opel / Vauxhall Vivaro și Movano și Peugeot E-Expert și E-Boxer.

Tehnologia pilelor de combustie pe bază de hidrogen joacă un rol important în foaia de parcurs Stellantis pentru propulsia cu emisii zero. Stellantis a început în 2021 să echipeze cu pile de combustie o serie de utilitare ușoare produse sub siglele mai multor branduri, iar anul trecut, Stellantis a devenit acționar în proporție de o treime în Symbio, o companie lider în tehnologia hidrogenului, având operațiuni în Europa și Statele Unite.

„Acțiunea de a aduce pe liniile noastre de producție furgonete de dimensiuni medii cu pile de combustie pe bază de hidrogen și de a adăuga furgonete mari cu pile de combustie la liniile noastre de producție este un punct de dovadă al angajamentului nostru de a ne menține poziția de lider în tehnologia de vârf a hidrogenului și de a o pune la dispoziția clienților noștri cei mai exigenți. Competențele și dedicarea echipelor noastre sunt esențiale pe măsură ce urmărim ambițiile Dare Forward 2030 și ne menținem poziția de lider în segmentul vehiculelor comerciale cu emisii zero.”,

a declarat Jean-Michel Billig, Stellantis Chief Technology Officer, Hydrogen Fuel Cell Vehicle Development.

Articole similare

Ad