Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cefin Trucks a livrat anul trecut 580 de camioane noi…

… față de 700-750, cât estimase, în special din cauză că marile livrări din România au fost de autotractoare – pentru finalizarea comenzilor restante din anii anteriori – segment unde importatorul Ford Trucks nu și-a atins încă potențialul maxim.

Înmatriculările de autotractoare au reprezentat mai mult de 80% din volumul total al pieței din România, dar în cazul Ford Trucks ele reprezintă doar 50%, în timp ce la vehicule specializate rămâne liderul pieței locale, iar la vehicule de construcții se menține în topul preferințelor clienților români.

„În plus, înmatriculările până la final de an nu reflectă pe deplin vânzările noastre din 2023, deoarece două flote livrate în decembrie nu au fost încă înregistrate. Vânzările noastre de flote de peste 10 unități au crescut cu 20%, iar cele de flote de peste cinci unități cu 35%, în timp ce am menținut și vânzările de retail“, detaliază Stefano Albarosa, CEO-ul companiei. Cea mai mare flotă, de vehicule municipale, a fost livrată către Supercom, și în plus au existat și altele de vehicule specializate.

Cele mai multe dintre vehicule au fost livrate de pe stoc, deci nu au existat comenzi neonorate din 2022, iar fluxurile de producție/livrare au revenit la normal, termenul de livrare fiind acum de 8-10 săptămâni, fără să se întrevadă probleme din acest punct de vedere în perioada următoare. Prețul vehiculelor Ford Trucks a scăzut în a doua jumătate a lui 2023, „o ajustare firească dată de creșterea ofertei, de dispariția deficitului de componente“.

Articole similare

Ad