Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Schmitz România a ajuns la o cotă de piață de 45%

În 2023 au fost înmatriculate în România circa 1.760 de semiremorci noi Schmitz, dintre care aproape 1.000 de prelate, 400 de basculante, 300 cu temperatură controlată și câteva unități din alte categorii, la care se adaugă și circa 100 de caroserii basculabile pe șasiu.

Producătorul german este nu numai lider tradițional de piață, ci are, așa cum explică Roland W. Schacht, directorul regional Schmitz Cargobull pentru Europa Centrală, 45% din vânzările din România pe toate segmentele unde are vehicule disponibile. La prelate are o cotă de circa 50%, „ceea ce dovedește competitivitatea modelelor noastre”, pe piața semiremorcilor frigorifice și a boxurilor izoterme continuă să domine detașat, și la fel și la basculante, în ciuda unei competiții mai puternice decât în anii trecuți.

Deci 2023 a fost un an foarte bun pentru Schmitz România, în ciuda situației dificile de pe piață, „deoarece am avut de livrat multe comenzi primite în 2022, care, așa cum ne amintim, a fost, ca și 2021, un an foarte bun pentru vânzările de semiremorci, în care capacitatea de producție a fost cu mult sub cerere. În martie 2023 comenzile au revenit la normal, iar cele pe care le avem acum acoperă livrările din primul trimestru al lui 2024.”

85-90% dintre comenzile din 2023 au fost deja livrate, în condițiile în care Schmitz produce aproape numai la cerere, cu livrare în 2-3 luni – față de 6-8 luni la final de 2022 – iar pe stoc sunt mai ales variante demo.

Compania a livrat în 2023 mai ales flote de prelate, dar și 2-3 de construcții și câteva frigorifice.

Articole similare

Ad