Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Mercedes-Benz Trucks finalizează cu succes testele finale de iarnă ale modelului eActros 600 în Finlanda, înainte de începerea producției de serie

Inginerii de la Mercedes-Benz Trucks s-au aflat în Rovaniemi, Finlanda, pentru a efectua testele în condiții de frig extrem și zăpadă ale modelului eActros 600 electric pe baterii pentru transportul pe distanțe lungi; acestea au fost ultimele teste înainte de lansarea producției de serie programată la sfârșitul anului. Între lunile ianuarie și martie, prototipurile rafinate ale Mercedes-Benz eActros 600 au trebuit să facă față unor temperaturi care au coborât până la -35o Celsius pentru a-și dovedi viabilitatea în condiții nefavorabile.

Dr. Christof Weber, șeful departamentului global de testare Mercedes-Benz Trucks: “Suntem pe ultima linie dreaptă cu testele modelului eActros 600 și suntem extrem de mulțumiți de rezultatele testelor. Sunt mândru de întreaga echipă care a supus neobosit eActros 600 la probe nu numai în condiții de căldură extremă în Andaluzia, ci și în frigul pătrunzător din Rovaniemi.”

Mercedes-Benz eActros 600

Modelul eActros 600 pentru transport pe distanțe lungi și-a sărbătorit premiera mondială în octombrie anul trecut. Capacitatea ridicată a bateriei de peste 600 kWh – de unde și denumirea modelului 600 – și o nouă punte de tracțiune electrică deosebit de eficientă, dezvoltată în cadrul companiei, permit e-camionului să atingă o autonomie de 500 km fără încărcare intermediară. Autonomia a fost determinată intern în condiții de testare specifice, după precondiționarea cu un ansamblu tractor 4×2 cu o greutate totală de tractare de 40 t la o temperatură exterioară de 20 °C în regim de exploatare pe distanțe lungi și poate să se abată de la valorile determinate în conformitate cu Regulamentul (UE) 2017/2400. Pe lângă încărcarea CCS cu o putere de până la 400 kW, eActros 600 va permite ulterior și încărcarea de megawați (MCS). Din punct de vedere vizual, e-truck-ul se caracterizează printr-un design fundamental nou, purist, cu linii clare și o formă aerodinamică. În ceea ce privește rentabilitatea pentru operatorii de flote, camionul electric este menit să stabilească noi standarde, înlocuind pe termen lung majoritatea camioanelor diesel în importantul segment de transport pe distanțe lungi. Nucleul conceptului Mercedes-Benz Trucks pentru transportul pe distanțe lungi cu baterii electrice este acela de a oferi clienților o soluție holistică constând în tehnologia vehiculului, consultanță, infrastructură de încărcare și servicii. În plus față de unitatea tractoare, Mercedes-Benz Trucks va produce, de asemenea, variante rigide ale eActros 600 încă de la lansarea pe piață, oferind clienților și alte aplicații posibile pentru transportul electric.

Articole similare

Ad